Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Allejandro schreef:Lieskoorden zijn hier in het hoge noorden trouwens "bilkoorden"![]()
asjemenou schreef:Ik doe de linker aan de linkerkant vast, en de rechter aan de rechterkant, maar ik haal ze wel achter elkaar door. Zo kunnen ze minder snel gaan schuren.
Citaat:Ik doe de linker aan de linkerkant vast, en de rechter aan de rechterkant, maar ik haal ze wel achter elkaar door. Zo kunnen ze minder snel gaan schuren.

Dekens liggen prima, vind kruislings zo'n gedoe. 
.
Ik heb hier op de manege overigens ook weleens een ''discussie'' over gehad, iedereen doet het toch anders zie je maar weer.
) evdpanne schreef:Ik haal ze ook door elkaar heen... Heb ik zo geleerd van de eigenaar van mijn verzorgpaard... Volgens haar blijft het bilkoord dan ook minder snel hangen achter het been als ze gaan liggen en dan weer opstaan.
Bij hem blijft de deken zo ook goed liggen en ook geen schuurplekjes.
Aline_17 schreef:Ik haal ze eigenlijk nooit door elkaar heen, maar ik lees dus dat dat eigenlijk wel moet
asjemenou schreef:Ik doe de linker aan de linkerkant vast, en de rechter aan de rechterkant, maar ik haal ze wel achter elkaar door. Zo kunnen ze minder snel gaan schuren.