die van mn zus wel... dus overal liggen haren van haar pony
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heeft nu ook al een veel dunnere vacht, maar nog te warm met werk helaas. Nu het 's nachts hard vriest houd 'ie z'n haar wel weer wat vast. CaWa schreef:De mijne verhaart op t moment ook verschrikkelijk. Ze had niet eens een dikke wintervacht en ze heeft alleen een ongevoerde regendeken op. Ik was nogal huiverig toen ze begon met verharen, zeker omdat ze al niet dik in dr vacht zat, ivm komende lage temperaturen. Maar volgens jullie kan het geen kwaad om gewoon te rossen?? Ze houdt gewoon haar regendeken op (dag en nacht, staat snachts wel binnen, maar deken kan dan niet af). Ze lijkt t niet koud te hebben en poetsen vind ze heeeeeeerlijk.
T ziet er soms zo stom uit: dan ben ik dr hoofd aan t poetsen, stopt ze m letterlijk tussen mn knieën': 'ja baasje nog meer krieeeeeeebelen'
muts dat t is... Dus ik ros vrolijk door
Laat die zomervacht maar komen.
friesiszwart schreef:mijn paard is nu inmiddel ook enorm aan het verharen en zij heeft nooit een deken op. Momenteel hoogzwanger.
.
Lekkere lange poetsbeurten
(krijgt ie nu ook wel maar dan issie zo schoon...)