Dekenmaten Horseware

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jos1

Re: Dekenmaten Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:25

Die van mij valt normaal uit hoor, heb een rambo duo, gewoon gemeten zoals ik al eerder gepost had en dan kom je prima uit.
Heb nu een 6.3, dus 190.
Heb ook een rhino regendeken maat 6.3 en valt net zo.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:50

Ja Rhino en Rambo vallen volgens mij hetzelfde, en Amigo iets kleiner...
die ervaring heb ik tenminste...

ASsi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 12:55

Als ik de dekens binnen heb zou ik ook nog wel even posten hoe ze vallen.

Ik heb overigens bij http://www.cybercheckout.co.uk/Equestrian%20Products/ besteld en de service is enorm goed (ze hebben voor mij een maat besteld die er niet meer was) en de verzendkosten vallen ook heel erg mee (ietsje duurder dan hier in NL geloof ik).

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:28

heb ook de ervaring dat amigo iets kleiner uitvalt , heb n amigo van n stalgenoot gepast op zintje en die was net te klein de 6.9 en rambo 6.9 past goed iets ruim zelfs
heb nu in ierland de rambo calfornia besteld met losse hals was er binnen een week ...
heb nu weer n 200 grams en de sweet itch besteld voor de zomer vast en de 200 grams voor volgend jaar vast Haha!
scheelt ook nog ns een hoop met hier geen verzendkosten en de dekens zijn daar ca 50 euro goedkoper

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 10:54

Hee Assi, die site van jou is volgens mij de goedkoopste! Dan heb je een Duo voor net geen 200 euro... dat heb ik nog nergens kunnen vinden.
ideaal!!
Hoe gaat het met betalingen bij z´n buitenlandse site... kan iemand mij daarover iets vertellen...
thanks alvast.

ASsi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 13:09

Ik heb via Paypal betaald.. Er zijn ook nog andere betaalmogelijkheden maar dat is met een creditcard geloof ik.

Op http://www.paypal.nl kun je lezen hoe dat allemaal werkt (Het is in ieder geval wel reuze handig en makkelijk te gebruiken)

ASsi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 12:31

De dekens zijn al even binnen en passen perfect. Mijn tip dus ook om gewoon het meetsysteem van de site aan te houden Haha!