Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die verliest sporadisch eens een haartje, maar dan houdt het ook echt op.
Tja, de dagen worden weer langer en echt koud is het niet...
linky schreef:Hier haart alles.................... 2 katten, 3 honden, 5 paarden, zelfs de kippen laten veren los..............
Tieneke schreef:Mijn paardje staat 24u/24 buiten zonder deken.
Hij heeft enkele maanden stilgestaan, omdat we zonder passend zadel zaten. Nu hebben we dat weer en zijn we terug begonnen met het opbouwen. Veel was hij niet verleerd (lees: hij gaat beter dan ervoren!), maar zijn conditie was uiteraard niet meer super.
Toch zweet hij amper bij het rijden, behalve de laatste keer dat ik reed, toen was hij dat wel.
Maar ik merk nu dus dat hij al wintervacht verliest! Is dit wel normaal? Ik vind het namelijk wel erg vroeg. Nu ja, veel vriezen doet het niet, dus aan de andere kant is het misschien wel logisch?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat hij ook vroeg was met het aanmaken van de wintervacht, vroeger dan andere paarden hier in de buurt...
.
DaisyFlower schreef:Nú kan het nog niet zo veel kwaad, maar ik maak me toch een beetje zorgen om een paard met een zomervacht in een vriesperiode in februari of maart! Nou ja, zo ver is het nog niet, dus laten we hopen dat de temperatuur in de + blijft...
nathalie2302 schreef:DaisyFlower schreef:Nú kan het nog niet zo veel kwaad, maar ik maak me toch een beetje zorgen om een paard met een zomervacht in een vriesperiode in februari of maart! Nou ja, zo ver is het nog niet, dus laten we hopen dat de temperatuur in de + blijft...
Daar zat ik ook een beetje mee, wat als het in februari toch ineens weer "winter" wordt? Ik ben eigenlijk niet zo'n voorstander van dekens en ik krijg vooralsnog rondom mij het advies dat de natuur zichzelf wel regelt....
het is niet zo dat hij opeens in zijn sexy jasje zit