Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:http://www.imageruitersport.nl/ hebben nu bucas met 50%korting geloof ik
bevalt super! 
lisa_vitrus schreef:Wij hebben ook een Bucas deken, met highneck. zal zo even kijken voor fotobevalt super!
xxx88 schreef:ik zou mij misschien een bucas deken willen aanschaffen maar omdat die nogal duur zijn zou ik toch wel eerst een paar meningen over ze willen weten.
ik zou waarschijnlijk een bucas power turnhout all-in-one willen kopen, bestaat er ook een high neck versie van? voorlopig heb ik alleen nog maar de classic cut en de full neck gezien.
ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in de full neck versie. nu vraag ik mij af ofdat de manen dan gaan afsterven, ofdat het een goede pasvorm is (of het deken nergens trekt of schuurt) anders zou ik voor de high neck gaan (als die bestaat).
iemand een idee ofdat een bepaalde website of winkel de buccas dekens iets goedkoper verkoopt dan andere ???
goed(kopere) alternatieven zijn ook welkom(het moet vooral een dik en warm deken zijn)
lisa_vitrus schreef:
deken zit niet super, maar zo krijg je een idee