Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DresslOver schreef:die van mij heeft nu 400 gram op, als het weer zo door blijft zetten, gaat er van de week nog een 500 grams bucas op..
ook ongeschoren.
sam_amore schreef:DresslOver schreef:die van mij heeft nu 400 gram op, als het weer zo door blijft zetten, gaat er van de week nog een 500 grams bucas op..
ook ongeschoren.
Staat hij buiten~???

zammetje schreef:0 grams, ongeschoren. Heeft deze 24/7 op. Hij staat per dag ongeveer 9 uur buiten en de rest op stal. Deken is puur alleen tegen de regen en wind.
alleen staan die van ons ook 24/7 buiten. Maar met hun dikke vachten kunnen ze er goed tegen, die ijslanders. DresslOver schreef:die van mij heeft nu 400 gram op, als het weer zo door blijft zetten, gaat er van de week nog een 500 grams bucas op..
ook ongeschoren.

gaat prima, niet te warm en ook niet te koud..
Daarom laat ik beide dekens erop. Ze staat overdag trouwens wel gewoon buiten. Ook als het regent of heel hard waait oid.

mijn arme paard..

Lowara schreef:mijn arme paard..
ze is geschoren en heeft een 300 grams op, zowel dag en nacht en ook gewoon buiten 12 uur per dag.
zou dit te koud zijn? als ik iedereen hier zo lees is ze wel erg arm bedeeld
.
Hij staat ook 's nachts binnen en overdag buiten. 
NesyD schreef:Lowara schreef:mijn arme paard..
ze is geschoren en heeft een 300 grams op, zowel dag en nacht en ook gewoon buiten 12 uur per dag.
zou dit te koud zijn? als ik iedereen hier zo lees is ze wel erg arm bedeeld
Ligt denk ik helemaal aan het type paard, die van mij is een enorme koukleum en bovendien heel gevoelig voor kou op haar nieren. Ik check ook iedere ochtend en avond haar oren, neus en lichaam om te voelen of ze niet te warm of te koud staat.
, heb namelijk nog een 0 grams regendeken en die is veel dunner. Dus die is volgens mij toch wel iets dikker als een 0 grams.
.