ze heeft een stal met luik en in de stal geen deken op.
(ik begin nu toch wel erg de twijfelen of dit niet slecht voor de gezondheid is
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
brittje88 schreef:ja tuurlijk moet je ze niet zeiknat op stal zetten maar dat hoor je nooit te doen vind ik. Wat is er mis met lang uit stappen tot ze droog zijn of het laatste met wat stro of iets drogen. Vind nou niet dat een deken noodzakelijk is voor de hele dag misschien even na het rijden een uurtje tot ze droog zijn.
hahahah
_Skess_ schreef:het ene paard heeft het ook eerder koud dan een ander paard. Vind het niet zo gek dat de ene al 400 op heeft en de ander 200. Ligt ook erg aan het ras en type paard denk ik.
, en snachts heeft hij geen deken op. Hij bijt zijn dekens namelijk aan flarden en heeft overdag een bakje aan zijn halster zodat hij dat niet kan doen. Om nou snachts ook dat bakje aan te laten vind ik niks voor hem
, dus daarom snachts geen deken. Hij heeft een stal waar de buitendeur op een kier open staat en het is niet koud binnen. Hij heeft nu een klein vachtje! 
Jimster schreef:Mijn paard heeft overdag een regendeken met fleece voering op sinds vandaag, en snachts heeft hij geen deken op. Hij bijt zijn dekens namelijk aan flarden en heeft overdag een bakje aan zijn halster zodat hij dat niet kan doen. Om nou snachts ook dat bakje aan te laten vind ik niks voor hem
, dus daarom snachts geen deken. Hij heeft een stal waar de buitendeur op een kier open staat en het is niet koud binnen. Hij heeft nu een klein vachtje!
. S'nachts is het namelijk veel kouder dan overdag, helemaal als het zonnetje schijnt! Ik zou dan kiezen voor s'nachts een deken en overdag niks. opaal schreef:Hoi allemaal,
Ik wil graag weten hoeveel grams deken jullie op je paard hebben liggen met dit weer? Ik heb die van mij sinds paar weken onder 150 gram staan maar ben nu echt aan het twijfelen om mijn 300 grams deken al op te doen. Heb altijd nog onderdekens enz voor als het echt winterweer wordt. Ik vind het al behoorlijk koud overdag en vooral s'nachts...
Wat vinden jullie?