td_kommer schreef:Voor jou Cee, geldt het zelfde.
Ooohh maak je geen zorgen, ik weet je nu wel te vinden aangezien je mij zo super goed hebt geholpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
td_kommer schreef:Voor jou Cee, geldt het zelfde.
Marcella schreef:Heb trouwens de Heiniger Progress gekocht. En nou hopen dat ik hem voor het weekend binnen heb, want dan gaat dat teddyvachtje er zaterdag eraf.
MariekedB kijk eens op de website van de paardendrogist en dan de Heiniger. Dat schijnen heel stille en rustige machines te zijn.
Marcella schreef:Heb trouwens de Heiniger Progress gekocht. En nou hopen dat ik hem voor het weekend binnen heb, want dan gaat dat teddyvachtje er zaterdag eraf.
MariekedB kijk eens op de website van de paardendrogist en dan de Heiniger. Dat schijnen heel stille en rustige machines te zijn.
_Nicky schreef:Ik heb deze Liscop: http://divoza.com/shop/a.visit/471ca08d ... orging.jpg
Erg fijn ding in onderhoud en gebruik, voor mij is ie iets te groot (ja, ik heb echt mini handjes) maar ondanks dat vind ik hem prettig scheren. Ik gebruik hem sowieso 1x per jaar om mijn hele paard te scheren, en daarnaast ong. 2x per jaar om de benen mee op te scheren.
finn2003 schreef:En een tip:
Haal dit soort dingen niet bij een ruitersportzaak, betaal je meestal teveel. Zo hadden we vorig jaar een set messen van Divoza en een set vh plaatselijke mechanisatie bedrijf. De laatste was maar liefst 12 euro goedkoper, dus de messen van Divoza zijn weer retour gegaan. Tevens slijpt dit bedrijf de messen ook als ze stomp zijn. Kost 5 euro per setje
Marcella schreef:Nou vandaag mijn fjord geschoren (gedeeltelijk), maar moet echt zeggen super apparaat. Ben zelf rechtshandig, maar kan hem zowel links als rechts met gemak gebruiken. Licht in gewicht, weinig herrie, makkelijk schoon te maken, word niet warm.![]()
Heb trouwens een vrijdag al zijn kootholte geschoren (vanwege mok) en dit ging ook super, maar moet ook zeggen dat die fjord van me met scheren super makkelijk is. En hij vind oren scheren helemaal heerlijk.![]()
Zal even kijken voor het maken van een foto morgen ben het vandaag vergeten en het was al donker.
mentjuh schreef:finn2003 schreef:En een tip:
Haal dit soort dingen niet bij een ruitersportzaak, betaal je meestal teveel. Zo hadden we vorig jaar een set messen van Divoza en een set vh plaatselijke mechanisatie bedrijf. De laatste was maar liefst 12 euro goedkoper, dus de messen van Divoza zijn weer retour gegaan. Tevens slijpt dit bedrijf de messen ook als ze stomp zijn. Kost 5 euro per setje
bij wat voor winkels kun je ze het beste kopen dan?
ik zou zo niet weten waar ze nog meer scheer apparaten te koop hebben dan bij ruitersportzaken....