Hoe houd ik mijn dekens heel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ingvdh

Re: Hoe houd ik mijn dekens heel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:08

runningkawa schreef:
Klopt
alleen regent kanvas na ff regen door. wordt loodzwaar en duurt een week voordat het droog is Lachen

Maar kapot is het idd niet te krijgen, of iig moeilijk Lachen

Die Renco was echt waterdicht, om schoon te maken zet ik de hogedrukspuit erop en het laat geen water door. Maar ze zijn wel loodzwaar, zelfs als ze droog zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:11

Zijn die dan speciaal behandeld ofzo? Lachen

Ja idd, kanvas dekens zijn idd zwaar, maar liggen wel stabiel op je paard Lachen Geen bil koorden nodig, fijn als je een paard hebt dat daar niet tegen kan Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 20:02

In principe zou het dan een goede oplossing zijn, maar een loodzwaar deken lijkt me niet echt comfortabel. Of heeft een paard daar niet veel problemen mee?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:38

runningkawa schreef:
Zijn die dan speciaal behandeld ofzo? Lachen

Ja idd, kanvas dekens zijn idd zwaar, maar liggen wel stabiel op je paard Lachen Geen bil koorden nodig, fijn als je een paard hebt dat daar niet tegen kan Lachen

Nee geen speciale behandeling, de stof is erg dicht op elkaar geweven en er zitten maar weinig frutsels aan de deken, voorsluiting met een los riempje en een stel bilkoorden om de boel op z'n plaats te houden. Ik heb er een singeltje op laten zetten omdat mijn paard in staat was de deken af te krijgen.

De deken is niet echt te zwaar voor een paard, maar wel met opdoen etc. De deken is vrij stijf en daardoor wat lastiger te handelen.

Hier de link waar je ze kan kopen
http://www.bakkersqualityproducts.nl/shop.html?id=385&actie=1&groep=Paard%20en%20pony

en een fototje (van bovengenoemde site)
Afbeelding

Als je in de buurt woont mag je die van mij wel uitproberen. Ik heb een maat 205