Rambo/Rhino vs Amigo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nomes

Re: Rambo/Rhino vs Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 23:32

Volgens mij zelfs 25,00. As je dan een iets goedkoper model koopt verschilt het niet meer zo heel veel helaas...

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:25

Esther_ schreef:
Skipper schreef:
Verzendkosten boven bepaald bedrag heb je niet, teminste, ik heb ze nooit berekend gekregen. Ik betaalde wel via creditcard ik weet niet of dat uitmaakt voor de service etc verder.

Verzendkosten is sinds kort veranderd, is nu 20 euro. Normaal was het boven de 135 gratis.

Oh da's minder! Scheve mond
Bij goedkopere dekens is het dan niet meer zo de moeite, alleen bij de duurdere misschien nog.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:50

Esther_ schreef:
Skipper schreef:
Verzendkosten boven bepaald bedrag heb je niet, teminste, ik heb ze nooit berekend gekregen. Ik betaalde wel via creditcard ik weet niet of dat uitmaakt voor de service etc verder.

Verzendkosten is sinds kort veranderd, is nu 20 euro. Normaal was het boven de 135 gratis.

als je boven de €270 besteld is het nog wel gratis. Ik heb er de Rhin0 turnout medium besteld en mijn zus een Rambo. Ik ben zeer benieuwd en sta erom te springen aangezien het weer nu wel slecht(er) wordt Nagelbijten / Gniffelen

Mijn zus hefet haar Rhina Turnout medium al een jaar of 8 en ding is niet stuk te krijgen. Maar door het wassen is de vulling nu wel wat dunner geworden dus gaat ze nu voor een Rambo heavyweight.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:54

Mij (of beter mijn paarden) bevallen de Amigo regendeken en Bucas irish turnout light prima! |e zien er niet echt mooi uit, een beetje zak-model, maar wel blijven ze mooi recht liggen ook na helemaal omrollen in de wei of paddock!

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 11:15

Ik heb vorige week een Amigo deken gekocht en ik ben er super blij mee!! Hij ligt veel mooier dan de Bucas deken die hij eerst op had en is ook goed waterdicht (kon ik mooi testen deze week!! Haha! )
Nu maar afwachten hoe lang de deken goed blijft... Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:18

Ik heb jaren Rhino regendekens gehad, maar doordat mijn paarden altijd in de paddock staan slijten die dekens enorm en na 2 jaar waren ze net meer echt waterdicht bij flinke hoosbuiten (klamme konten).

Nu heb ik Amigo's en die hebben nu hun 2e zomer achter de rug, zijn nog steeds waterdicht.
In de ene zitten wel wat kleine gaatjes wegens een happerige merrie, maar daar zit een stukje ductape overheen Haha!

Wat me bij de Amigo's wel opvalt is dat als ze echt een stevige bui op de kop gehad hebben dat het iets naar binnen loopt langs de hals en dus de borst vaak ook nattig is.
Daar heb ik bij de Rhino's nooit iets van gemerkt.

Ik heb voor de Amigo's op de Duitse Ebay zelfs nog minder betaald als ze op de 'goedkope' Ierse site staan. Ook nieuw.
En het scheelt ook aanzienlijk in verzendkosten.

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 11:44

Ik heb sinds vorig jaar de amigo deken en ik ben er tevreden over. Ik heb wel een vraag over het betalen via de site: ik probeer nu te bestellen via the equestrian store, maar als ik dat via Bank Transfer wil doen, dan geeft ie een foutmelding. Kan je alleen nog maar betalen via Credit card? Ik heb vorig jaar gewoon via bank betaald.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:10

Ik zou er eens een mail achteraan sturen. De website schijnt nog in ontwikkeling te zijn en doet het op meer punten niet. Ik kon namelijk geen maten invoeren Nagelbijten / Gniffelen

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 09:05

Skipper schreef:
Ik bestel ze vanuit ierland bij the equestrian store.
Gaat prima, kan soms wat langer duren als ze niet op voorraad zijn, maar tot nu toe alles zonder problemen geleverd. En voor de merrie heb ik 1 Rambo deken vorig jaar besteld, dat was nog veel goedkoper dan hier in NL. Hoeft echt niet met meerdere hoor

Ik ga voor Rambo en voor niets meer anders, qua pasvorm, levensduur, etc. Bucas vind ik echt ramp met pasvorm op mijn paard en vind Rambo ook beter ademend.

Hoe duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn? Ik heb vorige week maandag een deken besteld en betaald via credit card, maar nog niets ontvangen... Verward

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:48

Ik heb die vrijdag ervoor een deken besteld met bankbetaling, maar ook nog niets gehad. Ert gister een mail achteraan gestuurd, maar nog niets gehoord

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 12:16

Hmnm Piaffe, dat belooft niet veel goeds...