Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nowornever schreef:Ach de meeste stoppen echt wel en als je een brave andere pony mee neemt is er echt niks aan de hand.

nowornever schreef:Ach wonderlover vaak valt het reuzemee hoe pony`s reageren op het strand en als je met groep gaat blijft ie er wel bij. Ik nam heel vaak beesten mee die een week onder het zadel waren. Ging altijd goed en ze worden vanzelf moe.

chanora schreef:Mijn pony is volgens mij nog nooit naar het strand geweest..

Nikky_ schreef:chanora schreef:Mijn pony is volgens mij nog nooit naar het strand geweest..
endie dan??
waarom moet ik dan aangesproken worden?

chanora schreef:Niemand zegt dat het een groot topic is dus ik weet niet waar jou reactie op slaat..

Germatje schreef:Als je haar buiten soms al niet kan houden zal ik haar zeker niet mee nemen naar het strand, soms heb je ongelijke stukken (drijfzand) en als je daar overheen dendert is dat echt slecht voor je pezen. waar wil je heen als je moet remmen? het mulle zand in is helemaal funest, het water in gevaarlijk, straks zit er een kuil, lig jij onderste boven.
Als ik het zo lees kan je je zelf niet de garantie geven dat je haar kan houden, (ok 100% garantie is er natuurlijk nooit..) maar ik denk dat je jezelf wel voor je kop kan slaan als het fout gaat en je paard weer een jaar stil staat.. en daar ben je vast niet de enigste in!

Germatje schreef:Ja dat is waar, maar nu betrek je het ook op je paard
Als je er zelf nu alleen wat aan over kan houden, nou prima, leef je uit zal ik zeggen, doe ik zelf namelijk ook
wonderlover schreef:Germatje schreef:Ja dat is waar, maar nu betrek je het ook op je paard
Als je er zelf nu alleen wat aan over kan houden, nou prima, leef je uit zal ik zeggen, doe ik zelf namelijk ook
daaom wil ze naar het strand
Germatje schreef:dat snap ik even niet, ik heb het er over dat als je er zelf (lichamelijk oid) iets aan over kan houden dat het mij niet uit zou maken, maar nu betrekt ze haar paard dus ergens bij wat dus risico's zou op kunnen leveren voor het paard, en aangezien die niks aan kan geven...
oja ik heb ook nog nooit een paard zien stoppen omdat iemand hem het water in wilde stoppen, dan rennen ze gewoon langs de water kant door, paarden die er echt vandoor gaan zijn meestal alleen te remmen op een volte of het mulle (duin) zand.