Mocht dat DEET spul niet werken dan ga ik dit eens proberen. Ze hebben er wel veel soorten van
voor geinteresseerde:
www.reitsport-voss.de
off-topic
moniburrie--ik rij idd bij RCV Jij ook ?
waar heb jij je paarden staan dan ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knightloekie schreef:.
off-topic![]()
![]()
moniburrie--ik rij idd bij RCV Jij ook ?
waar heb jij je paarden staan dan ?

Monnik schreef:Dit Endure werkt echt geweldig. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!
) samen met vleigenspray..

horseyfries schreef:Monnik schreef:Dit Endure werkt echt geweldig. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!
Is dit je eigen ervaring? En ook in een gebied met enorm veel dazen?
Tomaatje schreef:Ik had vorig jaar illegaal spul (in Nederland) uit Amerika. Het werkte prima, alleen omdat het nu in Amerika ook niet meer vervoerd mag worden per schip of vliegtuig, kan ik het niet bestellen. Gelukkig gaan mijn ouders binnenkort weer heen...
Het is een soort Frontline, maar dan voor paarden. Werkt ook tegen teken en gewone stalvliegen. Het zorgt ervoor dat je paard gewoon rustig in de wei kan staan, maar echt alle dazen uit de buurt houden doet het niet. Steken doen ze echter niet meer.
knightloekie schreef:Ik wordt er echt helemaal gek van. Dazen, wie heeft ze uitgevonden? Deze beestjes hebben totaal geen nuttige functie in deze maatschappij !
Maar welk middel werk nu echt om deze beesten af te stoten ?
Ik heb nu Atex spray. Maar ook met deze spray komen er gerust 10 dazen per minuut...
Heeft iemand de ultime anti dazen tip ??????????