Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sumic schreef:Koude thee? Welke? Of maakt dat niet uit? (ga het echt eens properen aangezien mijn paard vréselijk last heeft van de dazen -dit jaar lijken het er wel miljoenen....- en ook dikke bulten ervan krijgtIk maak het ook zelf: koude thee met azijn en citronella. werkt ook tegen dazen, ik spuit het wel regelmatig op, want het houdt niet de hele dag, maar het is goedkoop dus dan gaat dat ook!tja en als ze gaan zweten is het helaas uitgewerkt net als de rest... (als ik toch een middeltje kon uitvinden wat dan ook zou blijven werken, werd ik misschien wel miljonair!
)
Korleon schreef:okék deed t altijd met gewone thee maar citroen thee kan ook, gewone thee is iig niet schadelijk voor je paard!
sumic schreef:Ik maak het ook zelf: koude thee met azijn en citronella. werkt ook tegen dazen, ik spuit het wel regelmatig op, want het houdt niet de hele dag, maar het is goedkoop dus dan gaat dat ook!tja en als ze gaan zweten is het helaas uitgewerkt net als de rest... (als ik toch een middeltje kon uitvinden wat dan ook zou blijven werken, werd ik misschien wel miljonair!
)