runningkawa schreef:Hier staan ze nu ook binnen
Buiten gaan ze in de schuilstal staan ivm dazen en in die schuilstal is het echt snikheet...
Dan kan ik ze beter in de binnenstal zetten
Dus misschien is dat op de nieuwe stal van je paard ook zo?
Misschien wel hoor, maar ik ben gewend dat de paarden in de zomer gewoon dag en nacht buiten staan in de koppel.
Als we dan in de avond als het gaat schemeren naar de paarden kijken dan zijn ze aan het spelen en aan het rennen met elkaar!
En dan moet ik denken aan mijn oude paard die in zijn stal staat.
Misschien moet ik dat ook niet doen, maar toen hij bij mij kwam was het een hoopje niks, en juist door dat hij zo veel buiten kwam in de kudde ging weer zo goed met hem (en dankzij veeartsen en een osteopaat) ik ben bang dat hij nu weer wegkwijnd als hij binnen staat.

). Ja, daar zou ik goed van balen. 
maarja, iig staan de grote deuren open dus is er alsnog wat wind.. verder neem k hem iedere dag even mee naar buiten om te rijden en ff wandelen, weet verder ook niet echt iets om buiten met hem te doen, vind het wel zielig want bijna alle paarden staan buiten en hij verveeld zich waarschijnlijk dood. 
. Shannon was ook blij op stal te staan, denk dat ik even met eigenaar ga overleggen om overdag binnen te doen, en snachts buiten