Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat is pas savonds, als de eigenaar klaar is met werken
(staan maar 4 paarden, 3 van hem zelf, en de mijne
) NkPrecious schreef:komt er dus eigenlijk op neer dat allebei vervelend kan zijn en dat van die bomen is ook waar (wij hebben bomen rondom huis en stal, maar niet bij het weiland. Lijkt me misschien wel slim om stroom van de draad af te halen? Of maakt dat geen verschil? ik laat ze denk ik maar buiten,, zijn ze nu aan gewend en anders wordt et weer zo'n gesleep vinden zij ook ni fijn. bedankt iig voor de reacties!

freespirit schreef:Stroom van de draad afhalen..nooit over nagedacht....zou dat verschil uitmaken ? Dit wil ik ook erg graag weten !!
en in de zomer staan ze hele tijd binnen.. mja iig heb ik die optie nu niet omdat ik noodgedwongen tijdelijk 2 groepen paarden heb 1 maar 1 inloopstal. 2 groepen kunnen ook niet bij mekaar ivm hengst . Dus de andere groep had de inloopstal al
maar ik laat ze lekker lopen, zoals het er nu op lijkt wordt et bij ons ook niet zo erg gelukkig
ThaGirl schreef:Ik denk niet dat er veel kan gebeuren als je paarden met onweer buiten liggen. De kans dat ze geraakt worden door de bliksem is echt klein.
ikenindi schreef:die van mij staat 24/7 buiten, en dat is dan ook wel ECHT 24/7... dus ja, zij staat met hagel en onweer ook buiten en ze heeft nergens last van...
(Het onweerde nog maar net.. )
(had vanmorgen 38,1).linky schreef:Sinds er 2 jaar geleden in een beste onweersbui een dorp verderop 3 paarden doodgebliksemd zijn, zet ik ze wel even binnen............... laat de kans klein zijn, het zullen JOUW paarden maar zijn!
Het is hier nu trouwens broeierig heet en geen wolk in zicht laat staan een (onweers-)bui.