vliegenspray, wat heel goed werkt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

Re: vliegenspray, wat heel goed werkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:16

Wat voor azijn gebruiken jullie?

Nog even een tip mbt de vliegensprays (voor degene die dit niet weten), test ze eerst uit op een klein stukje, heb pas geleden andere spray gekocht dan dat ik voorheen kocht en met me stomme kop me hele paard ermee ingespoten met als gevolg een paar uur later een paard die helemaal onder de bultjes zat!!! Arm beest.

lonkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:56

linda22 schreef:
Wat voor azijn gebruiken jullie?

Nog even een tip mbt de vliegensprays (voor degene die dit niet weten), test ze eerst uit op een klein stukje, heb pas geleden andere spray gekocht dan dat ik voorheen kocht en met me stomme kop me hele paard ermee ingespoten met als gevolg een paar uur later een paard die helemaal onder de bultjes zat!!! Arm beest.

Gewoon keuken azijn, de goedkoopste fles die je in de supermarkt kan vinden. Het helpt trouwens ook heel goed als je paard gestoken is door insecten. Mijn paard zat van de week ook helemaal onder de insectenbeten (allemaal bultjes) nadat hij een tijdje op de wei had gestaan. Ik heb de bultjes even ingesmeerd met Azijn en de andere dag was het helemaal weg!!

tamara105

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:31

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:13

sjaantje schreef:
Mix dreft citroen en azijn en je hebt ook prima goedkoop spul. Toch zou ik voor hele erge dazen en beesten iets 'officieels' nemen, want dat werkt gewoon langer.

maar daasspray helpt niet tegen dazen, dus wat moet je dan?

vosfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:18

ik gebruik inderdaad ook azijn! heb alle dure middeltjes wel geprobeert, maar dit werkt tot nu toe nog het beste Lachen succes!