Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hopla schreef:Francis,
Ik heb er geen last van terwijl mijn paard toch wel behoorlijk wat body heeft.
Ze is zeker niet smal en een flinke hals.
Maar ze is maar 1.63 cm. en misschien zit daar het verschil.
Hij past voor haar perfect.
Ik heb een Paintmerrie met behóórlijk wat body, lange relatief slanke hals en 'maar' 1.60 hoog (voor een Paint is dat overigens 'wél' 160 hoog).
) en het is een super deken. De Hoodie bleef goed zitten, misschien mede doordat ik hem een maatje groter genomen heb.

DubbelDun schreef:Zou dat scheelt een stuk, is die 105 inkl. verzendkosten ??
) maar heb hem nog niet nodig gehad. Het echt ellende-seizoen moet volgens mij nog beginnen.hopla schreef:Is het verzenden naar nederland dan ook gratis?
En hoe lang is het dan onderweg?
(je moet gewoon zorgen dat je bestelling 135 is, en dan betaal je ook echt 135, niets meer)
Binnen 10 dagen had ik mijn bestelling keurig binnen. Het kan ook sneller, maar voor mijn shet moesten ze een heel klein maatje bestellen. Cuubje schreef:hopla schreef:Is het verzenden naar nederland dan ook gratis?
En hoe lang is het dan onderweg?
Ja dan is het verzenden ook naar NL gratis(je moet gewoon zorgen dat je bestelling 135 is, en dan betaal je ook echt 135, niets meer)
Binnen 10 dagen had ik mijn bestelling keurig binnen. Het kan ook sneller, maar voor mijn shet moesten ze een heel klein maatje bestellen.
DubbelDun schreef:Hadden we dat geweten Mac, dan heb je er 3 voor de prijs van 2.
Mijn hele deken verzameling komt er vandaag, ik heb ook allemaal amigo's
hopla schreef:Heb je ook een foto van je shet in de deken?
Hoe groot is jou shetje?
Of heb je nu genoeg info? hopla schreef:De maat deken van jouw shetje is dat de kleinste maat?
foto hoeft niet maar lijkt me wel grappig.
....tsja ze blijven niet mooi wit
Hij is echt leuk zo.
. Doordat hij zo ruim is ligt er zelfs een plooi over de hals, die er ook in bleef tijdens het dragen.