Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pradaatje schreef:Veerust, dat heb ik nou nog nooit van gehoort, waar ergens verkopen ze dat?
ijspeert schreef:Ik heb sinds 3 dagen ENDURE
Het is inderdaad duur ,maar tot nu toe heb ik geen beest meer gezien.
Heb 4 paarden en heb ze alle 4 eerst gewassen (laten opdrogen)en daarna ingespoten en het werkte direct.
Het zal ongeveer 10 tot 14 dagen werken
Heb hier ook veel last van teken en die heb ik niet meer kunnen ontdekken ,terwijl ik 1 pony had waar ik elke dag wel 5 tot 6 teken afgehaald heb en sinds 2 dagen niet meer.
Mijn grote is altijd er onrustig en staat als de zon schijnt altijd in de schuilhut in de schaduw,
maar vandaag stond hij buiten in de zon onder op de wei en beweegt niet eens zijn staart.
Hoop dat het zo blijft.
Heb voor 4 paarden 1 1/2 liter gebruikt de 1e keer,maar naderhand is het een kwestie van goed bij houden want het legt een laagje op de haren,en je hebt ook geen last als je paard zweet of nat wordt.
Alleen als het echt heel hardt geregend heeft moet je het weer opbrengen,want dan gaat het gedeelte op de rug eraf.
Het is te koop in Amerika voor en betere prijs dan in NL.
Beetje spitten op internet en dan kom je een stuk goedkoper uit als bij jordan.

Het werkte in elk geval wel erg goed. Roadracer schreef:@dutselover: welke winkel haal je dat vandaan dan?