Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Rianneke schreef:in principe rij ik ze gewoon door, maar het kan wel zijn dat ik minder rij vanwege de hitte...

switchx schreef:mijn lesgever zij als je niemand anders opzet wordt er niks veranderd en kan je je paard zo oppakken na de vakantie en hij heft gelijk gehad vorig jaar. Verder heeft mijn paard sowieso 1 dag in de week vrij
switchx schreef:mijn lesgever zij als je niemand anders opzet wordt er niks veranderd en kan je je paard zo oppakken na de vakantie

2 weken lekker aan het strand rijden 
lonnie schreef:mijn paarden gaan mee op vakantie2 weken lekker aan het strand rijden
Orange_peach schreef:switchx schreef:mijn lesgever zij als je niemand anders opzet wordt er niks veranderd en kan je je paard zo oppakken na de vakantie
Waauw, lijkt me straf. Ik zeg niet het het niet kan, maar het verbaasd mij een beetje dat na enkele maanden (want daar gaat het nog steeds over in dit topic *of heb ik het verkeerd begrepen?*) rust een paard nog steeds dezelfde conditie heeft als daarvoor terwijl het daarvoor min. 3x per week werd gereden ... straffe kost!
OP

Flew schreef:De mijne gaat in de zomer mee op vakantie, maar ik train gewoon door. Hij heeft in de winter veel vrij omdat onze bak zo slecht is, dus dat mag hij als vakantie beschouwen.