Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BlazingBoots schreef:Kijk even op http://www.jamsey.tk
Wij hebben een heel nieuw vliegenmiddel samengesteld, het is nog niet op de markt en daardoor nog lekker goedkoop.
jrxs4all schreef:BlazingBoots schreef:Kijk even op http://www.jamsey.tk
Wij hebben een heel nieuw vliegenmiddel samengesteld, het is nog niet op de markt en daardoor nog lekker goedkoop.
"Ook getest op containers!!
Dit middel is:
-100% Natuurlijk.
Dit middel bevat geen schadelijke of irriterende stoffen.
-Vrij van Citronella.
Citronella is vanaf september 2006 verboden, hierdoor zijn veel van de
goedkopere middelen straks niet meer verkrijgbaar.
-Vrij van Hertshoornolie
Dit zou ons anti-vliegenmiddel duur maken."
We weten nu wat er niet in zit, maar wat zit er wel in dan ?

BlazingBoots schreef:staat wel op het flesje...is even wat te ingewikkels om nu allemaal op te schrijven.
Het is iets helemaal nieuws!
En bovendien is het hoofdbestandeel gewoon water en het andere toch een beetje het geheim van de smid

runningkawa schreef:Maar op containers komen geen dazen af
Ik zou willen dat de paarden alleen maar last hadden van vliegen, ging ik nu nog een vreugde dansje doen...
runningkawa schreef:jrxs4all
5 min, net als alle andere producten
In dazenland

Citaat:Ik woon middenin een dazen-plaag...letterlijk Scheve mond
zonnen op het grasveld is er niet bij, ook al lig ik onder een mega grote walnoten boom(die zou helpen tegen dazen en vliegen etc Verward merk er niets van helaas! ) ik word zelf lekgestoken door de dazen
de paarden staan overdag op stal en zelfs om 21.30 hebben ze er nog last van in de wei dus ze gaan pas om 22.30 naar buiten
om 6.00 zijn de eerste dazen alweer wakker, dus om 7.00 staan de paarden alweer op stal
rijden? ja als je een binnenbak hebt, anders niet
met je hond naar het bos, ja als je héééél hard kan rennen en graag gestoken wordt door dazen
de paarden hebben op stal, onder die grote walnotenboom, er nogsteeds wat last van zelfs!
juli&augustis zijn echt het ergste, juni&september ook maar net iets minder dan juli&augustus
ik wordt er gek van
Citaat:minstens 15 Brammetje Tong uitsteken
ik ben vreselijk blij als ik er maar 15 op mn paard of op mezlf zie!
zonder overdrijven, ik zie als voorste ruiter in het bos degene achter me amper omdat er een dikke grijze zwerm dazen om me heen hangt Verdrietig
en t hoofd van t paard waar ik dan op zit is 1 grote dazen-vlek
rest van t lijf zit vliegendeken om, en t is een fjorjde die ik meestal meeneem dus licht van kleur
maar helaas Scheve mond
runningkawa schreef:Ik zou willen dat de paarden alleen maar last hadden van vliegen, ging ik nu nog een vreugde dansje doen...