Weater Beata dekens.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Re: Weater Beata dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 22:41

moniquebosch schreef:
he mariek,
kijk eens op www.darohippique.nl daar verkopen ze ze ook en ik heb hem ook liggen op mijn arabje en vind hem super en zeker waterdicht.
weet niet waar je staat en welke maat je nodig hebt anders kan je die van mij eens passen.

Dat zou helemaal super zijn Ach gut
Tis echt een drama.
Heb echt al 7 soorten, merken enz geprobeerd.

Maar ik heb een 175cm nodig en die heb jij denk ik niet Verward Haha!

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 09:47

hoi mariek,
ik heb volgens mij een 185.
hij ligt op een arabier van 1.51.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:06

Ook ik heb de WB landa, ik heb een juist wat breder paardje (merens) en daar ligt hij ook goed op. Dit is het tweede jaar dat ik hem gebruik en hij ziet er nog steeds goed uit! (behalve de gekleurde vlekken omdat ik hem van de zomer in de zon heb laten liggen over een vuilnisbak heen :S)

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:43

Ik heb de WB Landa met halve hals. Mijn paard is vrij breed en heeft een hoge schoft. Ik vind deze deken op de 1 of andere manier niet super liggen, mijn paard krijgt er snel schuurplekken van op zijn borst. Dit komt volgens mij door de korte loopsplitten aan de voorkant. Voor de rest ligt de deken goed en vind ik het een super deken, 100% waterdicht en door die dichte staartflap regent het ook niet in Lachen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:59

ik heb ook de orican. heb ook de losse hals erbij.
bevallen beide super. mijn paard staat 24/7 buiten en deken is echt 100% waterdicht. dit is nu de tweede winter dat hij hem op heeft.

iemand vroeg of deze deken nog te koop was? ik heb hem laatst nog in de winkel zien liggen, alleen in een andere kleur als ik heb.

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:46

Ik heb ook super goede ervaringen met deze dekens. Die eerste van ons is misschien 15 jaar oud en die is nog grotendeels waterdicht! Hier en daar een scheurtje in maar dat is wel normaal na die tijd. Ik heb sinds deze winter ook een nieuwe en ook die deken is echt super. Paard heeft een enorm hoge schoft en de deken past heel goed. Geen schuurplekken e.d. en echt wel waterdicht Haha!

Ik heb hem gewoon in de ruitershop in de buurt gekocht.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:09

Ik heb er ook 2, een Landa Lite en een Orican. Nou ik ben er zeker heel tevreden over! Onder de Landa Lite zweten ze niet en van de Orican krijgt ze nauwelijks schuurplekken en blijft ze lekker warm. Echt een idiale deken, en zeker 100% waterdicht!

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:50

Heb ook 2 dekens van Wb, de Orican met halve hals en de Landa.
ik ben er ontzettend tevreden mee, de dekens liggen perfect, schuren niet en zijn 100% waterdicht!
Voor mij nooit meer een andere deken!
Mijn paard blijft er ook heerlijk warm onder.
Ik heb mijn dekens gekocht bij ruitershop pas de deux in noordwijkerhout Knipoog

Uriel_Koska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:30

Ik heb er een regen deken van.. Ben zeer tevreden over mijn deken!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:42

Ik heb een zweetdeken van WB, zeer fijne kwaliteit!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:34

*volgt.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:43

mariekie schreef:
ingvdh schreef:
ik heb een weather beeta orican gekocht bij Paardenruitervoordeel.nl
Hij bevalt goed, heeft een goede pasvorm, is waterdicht en is bestandig tegen spelende paarden.

Bestaat die winkel nog wel Verward

Ik krijg 0,0 respons Slapen

beetje laat maar toch Bloos

de site werkt nog wel en mijn bestelling was ook keurig binnen een week binnen, ik heb de deken eind 2006 besteld. Ik heb geen persoonlijk contact gehad, maar de bestelling werd keurig afgehandeld.
Qua prijs scheelt het toch flink met Divoza en andere winkels hier in de buurt.

De deken heeft ook de grote buien van afgelopen weken prima aangekunt, geen enkele doorlek plek, en voor mij nog belangrijker,de deken is nog helemaal heel, mijn paard heeft de meeste dekens wel binnen 3 weken kapot gekregen, deze is nog vrijwel intakt.

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:02

ja echt super ik heb er 3 2 water dichte waarvan 1 met een vaste hals en 1 zonder.
laat geen regen door en heeft een mooi pasvorm, mijn paard is erg breed bij zijn borst veel dekens schuren daardoor maar wb niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:43

Mijn Weater Beeta deken heeft het twee weken overleefd... daarna van voor naar achteren kapot, staartflap kwijt en nog meer onderdelen die niet meer aanwezig waren Haha!

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:45

Ik heb de Orican. Kan niets anders zeggen dan: super deken. Heb hem nu 1,5 jaar. Is nog helemaal heel, en 100% waterdicht.

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:20

Het zijn echt hele fijne dekens met mooie pasvorm enzo. Wij hebben er ook ooit een gehad Ja

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 10:45

Ik heb een Landa, die houd het al 3 winters goed vol, met normale loopsplitten en dan heb ik nog een Orican met die freestyle loopsplitten. Vind beide dekens erg fijn qua pasvorm en kwaliteit, echt wel waar voor mn geld.

Twijvel voor mn jonge paard voor volgende winter echter nog tussen een Horseware Rhino of een WB Landa

Greetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:25

Wij hebben en hadden 3 maal de Orican. De ene is 2 jaar oud en de andere twee 1 jaar oud.
Qua pasvorm en waterdicht super dekens. Ligt inderdaad op een vrij brede Friese merrie super. Echter .... wij kregen problemen met de vulling. De vulling zakte bij alle 3 de dekens naar de zijkanten weg. In het midden op de rug scheurde de vulling los en zakt weg naar beide zijkanten. Boos! Gelukkig konden we de 2 dekens die we amper 1 jaar hadden weer inleveren. De andere deken helaas niet. Hebben de 2 Orican's omgeruild voor 2 Anky's. Bevallen tot nu toe super! Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 22:16

2 stuks Landa, gevoerd en ongevoerd. Bevallen uitstekend! Goed royaal bemeten voor een fors paard (wel de grootste maat). De gevoerde komt bij Pirouette vandaan, de andere gewoon bij de plaatselijke ruitersportzaak.

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:12

Ik heb de WB Landa met hele hals. Ik ben er heel erg tevreden over. ze is er altijd weer droog vanonder gekomen ook na een flinke bui Lachen ik heb hem hier in de buurt gekocht

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:55

Ik vindt ze geweldig!!

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:35

Zijn goede dekens hoor, echt wel waterdicht.
Zijn bij divoza te koop, ook online te bestellen, in alle soorten en maten!

Olke2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:34

Ik heb de weatherbeeta arion high neck, ik heb de deken bij superhorse.nl besteld. Daar hebben ze heel veel weatherbeeta's. Hiervoor heb ik een HH gehad, maar die schuurde in de manenkam en mijn paard werd daar kaal. Deze deken ligt perfect en is ook stevig en zeker 100% waterdicht!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:38

reyert schreef:
Ik heb de weatherbeeta arion high neck, ik heb de deken bij superhorse.nl besteld. Daar hebben ze heel veel weatherbeeta's. Hiervoor heb ik een HH gehad, maar die schuurde in de manenkam en mijn paard werd daar kaal. Deze deken ligt perfect en is ook stevig en zeker 100% waterdicht!

De mijne heb ik in de winkel gehaald. Ja
En ze hebben er inderdaad veel WB's.

Ik vond het nog een beetje risky met die hoge nek, ivm eventueel schuren en zijn manen eraf ofzo, maar het valt me echt heel erg mee. Hij is er sinds zondag af, maar ik denk dat ik hem er van het weekend weer terug op leg. Nu ligt er een dunnere deken op.

geezzzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:53

Ik heb de weatherbeeta orican zonder hals. Bevalt prima.

Mijn paard heeft een vrij hoge schoft en is rondgeribt. Op haar borst totaal geen schuurplekken, op haar schoft zijn er wel wat manen afgebroken, maar niet echt storend.

Deken is na 2 winters en 1x wassen nog 100% waterdicht.