) als de paarden in de regen buiten staan. Het nadeel is gewoon dat je afhankelijk bent. Helaas is het niet mijn stal, anders kwamen ze wel buiten.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) als de paarden in de regen buiten staan.
) en in het weekend van half 9 's ochtends tot een uur of 7-8 's avonds.
Die staat dan na een uur alweer bij het hek dat ze naar binnen wil. Mijn Shet daarentegen vind het weer prachtig als het gesneeuwd heeft van zijn stalletje naar het weiland is zo'n 50 meter en op die 50 meter heeft die dan al minimaal 2 keer in de sneeuw liggen rollen
.
.
.
. Ze hebben nu al 2x binnengestaan de hele dag vanwege de regen. Mijn Haf en IJs hebben geen deken op en kunnen prima een paar uurtjes in de regen staan. 's Nachts staan ze op stal. Dealer schreef:Ik denk dat stalhouders het gewoon lastig vinden om paarden in stromende regen naar de paddock te lopen.
En dat gemakshalve afdoen met 'paarden willen dat niet, sielugh, slecht voor ze...'

Ludora schreef:Wij hebben wel hetzelfde op onze stal. Onze stalhouder vindt het ook zielugh () als de paarden in de regen buiten staan.
Het nadeel is gewoon dat je afhankelijk bent. Helaas is het niet mijn stal, anders kwamen ze wel buiten.