Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
thabs schreef:marloezzke schreef:mijn paard staat alleen ik zet hem altijd binnen en doe de luiken dicht ennnn ik geef hem altijd een paar pilsjes dan slaapt hij lekker.
omdat hij alleen staat raakt hij sneller in paniek en met een paar pilsjes op blijft hij wat rustiger.
Is dat serieus bedoeld?

marloezzke schreef:mijn paard staat alleen ik zet hem altijd binnen en doe de luiken dicht ennnn ik geef hem altijd een paar pilsjes dan slaapt hij lekker.
omdat hij alleen staat raakt hij sneller in paniek en met een paar pilsjes op blijft hij wat rustiger.
Citaat:Nee, pils helpt niet.
Hebben wij ook geprobeerd wordt ie heel druk en vervelend van. (hij heeft een vervelende afdronk)
Wij gooien altijd wat gedroogde hennep door het hooi,
merk ie zelf niets van.
Maar wij wel.
paardje2005 schreef:marloezzke schreef:mijn paard staat alleen ik zet hem altijd binnen en doe de luiken dicht ennnn ik geef hem altijd een paar pilsjes dan slaapt hij lekker.
omdat hij alleen staat raakt hij sneller in paniek en met een paar pilsjes op blijft hij wat rustiger.Citaat:Nee, pils helpt niet.
Hebben wij ook geprobeerd wordt ie heel druk en vervelend van. (hij heeft een vervelende afdronk)
Wij gooien altijd wat gedroogde hennep door het hooi,
merk ie zelf niets van.
Maar wij wel.
geef je hem wel achohol vrij bier?
superlise schreef:mijn vz-pony staat gewoon in de wei samen met nog wat pony's volgens mij geeft de eigenaar ze gewoon wat extra eten.
ze staat er al zo'n 5 jaar en het ging altijd goed.
over dat bier, een vriendin van mij gaf haar pony ook bier door zijn eten voor een wedstrijd dat hielp bij die pony wel, wat ze precies gaf weet ik niet. (welk soort bier)
thabs schreef:Klinkt heel erg raar, alcohol voor een paard...