Gaan jullie dekens ook altijd kapot?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Gaan jullie dekens ook altijd kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:48

Mijn paard kreeg vorig jaar een nieuwe zomerdeken en gelijk de eerste dag kwam ze de wei uit en deken al kapot. Ik weet niet of ze was blijven haken of dat er een ander in de deken heeft gehangen. Maar in ieder geval was tie mooi stuk. Een buiksingel was eraf, een grote scheur bij de schouder. Gelukkig ben ik redelijk handig, dus ik heb de deken mee naar huis genomen en onder de naaimachine. Gelukkig heeft ze hem dit jaar nog niet gesloopt, op een bilkoord na. Waarschijnlijk heeft ze laatst gelegen in de stal en is ze bij het op staan op de bilkoord gaan staan. Ook dat heb ik alweer gerepareerd. Haar deken gaat zo gauw scheef hangen als tie niet goed zit.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:54

mijn paard heet 3 regendekens en ze heeft er nog geen 1 stuk.
ook heb ik nog een staldeken een aar x gedragen maar ook niks aan de hand.(helaas alleen niet 100% watericht dus voor liefhebbers)
gewoon een goede kwatilteit stof nemen. (denier stof)

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:26

Ik heb eenx bucas gekocht, en die overleeft nu al 4 jaar, waarvan 2jaar Natal, en Natal was een rasechte dekensloper!!!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:47

mijn paard is ook zo'n lekkere sloperd Lachen
maar ik heb nu n deken van 45 euro en die gaat nog steeds mee.
Dus hopelijk blijft dat nog even zo Lachen

kijk maar ns op www.piafferuitersport.nl

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:23

ook hier veel slopers
achterkanten heel vaak
vooral naiade kan daar wat van, klein haakje in haar stal of waar dan ook en rats weer een stukje er uit
voorheen stonden ze met paardje die de achter kanten sloopten dus was helemaal bal

koop nu gewoon 2e hands dekens
voor 1 of 2 seizoenen
en dan maar paar gaatjes er in, ff dichtstikken zomers of als het heel erg is gelijk als het gebeurd is maar valt wel mee meestal