Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lonnie schreef:als ze geen schuilstal hebben zou ik al helemaal voor een deken kiezen, heel de dag in de plens staan is echt geen pretje. En ja ik weet wel dat ze niet doorlekken, maar als je dr een straal water opzet worden ze op een gegeven moment ook nat. Mijn ervaring leert dat veel paarden na een dag regen maar al te graag naar binnen willen. Mijn tinker staat 24/7 buiten venwege spat, maar heeft wel een schuilstakl en staat daar met slecht weer gerust de hele dag in, zonder dat iemand hem daartoe dwingt. hij kiest daar dus zelf voor en is enorm dankbaar dat ie die stal heeft
een zomerdeken regent door en zoals gezgd drukt een ongevoerde regendeken alleen maar de haren plat. Misschien is een bucas iets voor jou? is in ieder geval superwaterdicht, dan hoef je je geen zorgen te maken als ie heel dedag buiten in de zeik staat, en ademt goed, dus mocht ie t n keer te warm hebben gaat ie niet zweten. handig voor na t rijden, hoef je ook niet te wachten tot ie droog is. Wel iets duurder, dus mischien even sparen, maatr dan heb je er wel een die je voor alles kan gebruiken en bijna bij alle temperaturen op kan leggen!
, die prima z'n werk doet. Alleen heb je in de winter dan wel een arabische ijslander

Stan wil niet verder rijden want hij moet perse met zijn kont naar de regen
wat vaak erg leuke acties opleverd
Heb ook al mooie dekens van www.horseware.nl gezien wil nu ff bij harryshorse en Ir gaan kijken want ik wil niet dat hij het te warm krijgt. en omdat hij swinters nog geen deken op heeft gehad weet ik niet wat hij voor vacht volgend jaar gaat ontwikkelen.
hahalonnie schreef:Zowel fjord als tinker staan 24/7 buiten en nooit doorgelekt.