Vanmiddag ben ik in Deventer bij de Euroshop (o.i.d.), de Halfords, de Action en het Kruidvat geweest.
Bij de Halfords zijn ze 6.95 per stuk , Action en Euroshop hadden ze niet, Kruidvat had er nog wat liggen voor 2 euro per stuk en daar heb ik er nu twee van.
Ik vind ze er vrij breekbaar uitzien, minder degelijk dan die van de Action, maar ik kan iig volgende week weer beter zichtbaar op pad met de knol. Ik blijf wel op zoek naar die fijne bandjes van de Action, dus als iemand nog een filiaal weet waar ze liggen, denk dan nog ff aan mij.
In die van de Action zitten helemaal geen vervangbare batterijtjes. Maar ik heb ze vorig jaar vrij intensief gebruikt (toch wel zeker gemiddeld 4 uur per week gedurende 3-4 maanden), tijdens de eerste ronde in Wanroij hebben ze 3 uur non stop geknipperd (ik was te druk met rijden om ze uit te zetten) en nu zijn ze dus bijna op, ze knipperen nog wel maar niet meer zo helder. Ze gaan dus wel vrij lang mee.
In die van het Kruidvat die ik nu heb, gaan van die grote ronde schijfbatterijen. Kan best zijn dat die vrij duur zijn om te vervangen, eerst maar eens zien hoe lang ze meegaan.
ik heb ze ook gehad van het kruidvat (vorig jaar al gekocht ofzo) zag ze er laatst weer liggen. maar die van mij waren vrij snel kapot.
heb nu aan mijn laarzen gewoon fietslampjes zitten, werkt net zo goed en als je een beetje rondkijkt heb je die ook regelmatig in de aanbieding voor een paar euro. als je ze gewoon bij de halfords koopt zijn ze geloof ik 6 euro per lampje.
ik heb die lampjes behalve aan m'n laarzen ook op de neusriem zitten en aan de staartreflector, blijven prima zitten en je bent goed zichtbaar
Ik heb ze dit jaar nog gekocht bij de Xenos hier in Tilburg. Mn shet krijgt dat ding altijd om zn neus.. knippert lekker Ik geloof dat ze daar nog geen 3 euro waren...
die dingen zijn inderdaad erg handig! ik gebruik ze nu niet meer.. hebben ze bij de lidl zoiets niet? daar hebben ze ook altijd van dat soort aanbiedingen?
Ik heb die van de kruidvat. Vind ze prima, de mijne hebben al veel meegemaakt en doen het nog steeds. Hebben al veel uren aangestaan en doen het nog steeds!
Ik geloof niet dat er een Action bij mij in de omgeving zit (Leiden), of wel? Anders wil ik ze met alle liefde voor je halen...
Aldi zal ze op den duur weer krijgen, maar je weet nooit echt wanneer. Ze zullen duurder inderdaad makkelijk te krijgen zijn, en ook bij hardloopwinkels en dergelijke.
Overigens zijn genoemde batterijen wel vaak heel goedkoop bij met name het Kruidvat.