Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, ook mijn linkerwijsvinger houdt van nieuwe trendy kleuren en is twee keer zo dik als normaal
en mijn linkerknie is een beetje verdraaid. Verder heb ik nog hele erge spierpijn in mijn nek, dat ik bijna niet kan slikken (die spierpijn zal wel van de klap komen denk ik
).
Maar ja als je maar de helft eruit hebt kunnen scheren loopt het paard alsnog voor banketstaaf, hoe netjes de ene kant er ook uit ziet

Bedankt nog. Een vriendin van mij heeft hem gister even gereden en hij had geen last meer van de verdoving. Het eten ging hem ook prima af dus hij is weer de oude (alleen nu zonder haar
)
, maar omdat hij ook versufd was, was het te gevaarlijk. Als hij dan een beetje staat te schommelen en de benen zitten vast, dan valt ie om en dan is het paniek. Dan verwondt ie zichzelf en met een beetje pech de omstanders ook.
ElCamino schreef:Hoi, nog even een kleine tip:
Elke 120 minuten messen aandraaien wat je eerder vertelde is echt onzin ! Dit kost je je messen en de machine wordt sneller warm.
Als je losse messen in de machine hebt draai je ze aan tot er weerstand is, dan net zo vast aandraaien tot de machine goed scheert, niet verder.Dat is niet nodig.
Alleen als de messen iets botter worden moet je verder draaien en ze daarna laten slijpen. Daarom heb ik altijd een reserve-setje bij me.
Helma_Amber schreef:Nog een lotgenoot![]()
Ik schrik me nu nog elke keer wezenloos als mn paard een onverwachte beweging maakt met zn been. Hij verzet hem dan alleen maar, maar ik vind ineens alles doodeng, brr. Mn vertrouwen een beetje kwijt. Dat zoiets zoveel impact kan hebben

AmonRe schreef:Ja ik ben nu ook veel schrikachtiger geworden.....