Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

luffwinny schreef:550 gram vind ik wel heel veel mijn pony word half november geschoren en krijgt dan een 300 grams deken op en als het kouder is nog een 150 grams..

loulou schreef:luffwinny schreef:550 gram vind ik wel heel veel mijn pony word half november geschoren en krijgt dan een 300 grams deken op en als het kouder is nog een 150 grams..
vind het ook erg veel. hoeveel deken leg je er dan wel niet op als het -15 is.?

en wees nu eerlijk hoeveel dagen in de winter is het nou -15 ....
Perla schreef:3 schaten wees nu eerlijk hoeveel dagen in de winter is het nou -15 ....

loulou schreef:luffwinny schreef:550 gram vind ik wel heel veel mijn pony word half november geschoren en krijgt dan een 300 grams deken op en als het kouder is nog een 150 grams..
vind het ook erg veel. hoeveel deken leg je er dan wel niet op als het -15 is.?
maar gewoon goed.
Perla schreef:
ik heb mij paard gister geschoren en de 550 op gedaan ze heeft het niet te warmmaar gewoon goed.
wat heb je dr an als je paard koud op de spieren word (en dus stijf) omdat je zelf zo weinig mogelijk op wilt doen, dan moet je gewoon niet scheren
Citaat:
ik heb mij paard gister geschoren en de 550 op gedaan ze heeft het niet te warmmaar gewoon goed.
wat heb je dr an als je paard koud op de spieren word (en dus stijf) omdat je zelf zo weinig mogelijk op wilt doen, dan moet je gewoon niet scheren

samantha5 schreef:Citaat:
Het is overdag nog 16 graden buiten dus dat is helemaal niet koud. 150 grams is voor niek nu gewoon goed.
Maar gewoon een vraag... wat gooi jij erop als het nog kouder wordt?