Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkigioa schreef:Wat een onzin. Alleen de naam van die website al: Paard NATUURLIJK. Sorry, maar mijn paard is nu niet bepaald natuurlijk. En op de paardjes in de natuurgebieden na geen enkel paard in Nederland. Dus we kunnen onze paarden gewoon niet vergelijken met de paarden in de natuur. Betreft de dekens: We hebben verwachtingen van onze paarden, willen erop rijden of iets anders. Dan is een dikke vacht verre van ideaal. Dus kom maar op met die dekens! Beter een geschoren paard met een lekker warme deken in de wei, dan een urenlang bezweet paard die kou staat te vatten.
nikkigioa schreef:Wat een onzin. Alleen de naam van die website al: Paard NATUURLIJK. Sorry, maar mijn paard is nu niet bepaald natuurlijk. En op de paardjes in de natuurgebieden na geen enkel paard in Nederland. Dus we kunnen onze paarden gewoon niet vergelijken met de paarden in de natuur. Betreft de dekens: We hebben verwachtingen van onze paarden, willen erop rijden of iets anders. Dan is een dikke vacht verre van ideaal. Dus kom maar op met die dekens! Beter een geschoren paard met een lekker warme deken in de wei, dan een urenlang bezweet paard die kou staat te vatten.
runningkawa schreef:--> SV
Oneens
zet je paard maar nat buiten, kan je zeggen dat je bij de mazzelaars hoort als hij niet verkouden word of een optater in de rugspieren krijgt.
Nadya schreef:En vroeger reed ik op pony's die ook het hele jaar door buiten stonden. Die stapten we wel goed uit en zetten we daarna in het land. Nooit geen problemen mee gehad, hoor. Dekens had je toen amper...... Heb ik het over eind jaren 70 en 80......
Elke86 schreef:Ga jij maar eens helemaal bezweet in de wind staan wanneer het vriest. Zal je niet lang 'gezond' blijven hoor!.