Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabyfedde schreef:Waratje schreef:Nat is nog niet zo erg, maar als ze moeten gaan stilstaan om op adem te komen tijdens een drafje, dan zul je toch echt iets moeten doen.
Klinkt eerder als zwaar conditioneel probleem...
MLH schreef:Ik snap dit niet hoor. Ze krijgen dat dikke vachtje toch niet voor niks? De mijne heeft met rijden nergens last van. Als je paard er wel last van heeft lijkt het mij persoonlijk beter het rijtempo wat aan te passen tijdelijk. En je paard scheren puur omdat je zelf die lange haren lastig of niet mooi vindt lijkt me ook niet echt de bedoeling. Ik wil niemand veroordelen en ik ben ook niet iemand van het 'natuurlijke' rijden maar ik vind dit heel tegennatuurlijk
Citaat:Ik wil niemand veroordelen en ik ben ook niet iemand van het 'natuurlijke' rijden maar ik vind dit heel tegennatuurlijk
MLH schreef:Ik snap dit niet hoor. Ze krijgen dat dikke vachtje toch niet voor niks? De mijne heeft met rijden nergens last van. Als je paard er wel last van heeft lijkt het mij persoonlijk beter het rijtempo wat aan te passen tijdelijk. En je paard scheren puur omdat je zelf die lange haren lastig of niet mooi vindt lijkt me ook niet echt de bedoeling. Ik wil niemand veroordelen en ik ben ook niet iemand van het 'natuurlijke' rijden maar ik vind dit heel tegennatuurlijk
asjemenou schreef:en de mijne hebben allebei nog superkorte zomerharen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()