Regendeken pagony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole288

Re: Regendeken pagony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:14

Heb mijn nieuwe dekens ook binnen gekregen (ook pas besteld, toen waren ze er nog in alle soorten en maten?) en ze zijn idd niet verstelbaar! Boos! Da's balen, maar gelukkig wel loopsplitten, dat scheelt iig nog iets.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:37

Ik heb zo'n deken gehad met voering (Pagony Tiger heavy). Precies ehtzelfde model als de regendeken, alleen de voering is dikker (goh). Ik vond het ***dekens! De voorsluiting is neit verstelbaar, erg vervelend. Plus dat de klitteband die eroverheen zin voor bescherming snel sleet bij mij, kwam modder tussen en weg was de functie. Binnen een halve winter had mevrouw het voor elkaar de bovente borstsluiting kapot te hebben. De stof is ook niet bestand tegen een beetje stoeien van je weidegenoten wat resulteerde in een enorme winkelhaak, weg waterdichtheid. En als laatste, en misschien wel grootste minpunt vind ik dat er geen bontje op de schoft zit! Mijn paard had dus aan het einde van het seizoen een schuurplek op dr schooft van de deken die er op knelde.
Nee, voor mij deze deken niet meer. 2 kleine aanpassingen en het zou een fijne deken zijn voor een fijne prijs, maar nu ff niet!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:39

@ Royaltjuh: owja... die klittenbandsluiting Rolleyes Die was idd tien keer niks. En het gebrek aan bontje was ik ook niet zo blij mee maar ik heb een handige mamma die daar zelf een bontje over heen genaaid heeft Pling

Maar als Pagony/Divoza nou even die borstsluiting aanpast en er bontjes op naait dan zou ik voor die prijs me er weer een kopen. Alhoewel ik op dit moment winter/regendekens genoeg heb Clown