Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Everest schreef:Ik beweer ook niet dat zon solarium niet goed is voor paarden, alleen naja... vroeger werd t bij paarden ook zonder solarium gedaan...
en bij dure sportpaarden enzo... snap ik dat ook wel...
maja bij haflingers...
vivanes schreef:Everest schreef:Ik beweer ook niet dat zon solarium niet goed is voor paarden, alleen naja... vroeger werd t bij paarden ook zonder solarium gedaan...
en bij dure sportpaarden enzo... snap ik dat ook wel...
maja bij haflingers...
Wat maakt een duur sportpaard meer dan een haflinger? Het binnenwerk is hetzelfde, dus ze hebben beiden evenveel baat bij een solarium.
Wat een domme opmerking....
volgens mij vind hij dat ook het lekkerst!!!...

) opgedaan omdat ze ontstoken ogen had van de vliegen, en ze zo tijdens genezing toch op de wei kon.
)
.. doe dr ook geen kap om maar ze heeft wel een sliertjes frontriem. Everest schreef:Ik beweer ook niet dat zon solarium niet goed is voor paarden, alleen naja... vroeger werd t bij paarden ook zonder solarium gedaan...
en bij dure sportpaarden enzo... snap ik dat ook wel... maja bij haflingers...
Naja tis niet mijn keuze... sorry
)
de middelen zijn er niet voor niets en als ze echt helpen
(Vlakbij 't bos).
Everest schreef:benangelique schreef:
Dat is geen zonnenbank, maar een solarium! dit is erg goed voor paarden na harde arbeid, zodat de spieren rustig kunnen afkoelen nadat ze extra verwarmt zijn. Jij gaat toch ook onder een hete douche bij spierpijn?
Ik weet wel dat t een solarium is... maar t werkt toch in principe wel als een zonnebank...(alleen ze worden niet bruin... maar de spieren worden verwarmd) ...
Ik beweer ook niet dat zon solarium niet goed is voor paarden, alleen naja... vroeger werd t bij paarden ook zonder solarium gedaan...
en bij dure sportpaarden enzo... snap ik dat ook wel... maja bij haflingers...
Naja tis niet mijn keuze... sorry