), daarna even in de bak laten rollen en dan op stal met een laag vliegenspray nog over de stoflaag. Geeft op een manege leuke reacties, denk aan 'mag ik je paard poetsen' en 'je mishandelt hem'
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
), daarna even in de bak laten rollen en dan op stal met een laag vliegenspray nog over de stoflaag. Geeft op een manege leuke reacties, denk aan 'mag ik je paard poetsen' en 'je mishandelt hem'

Yessy schreef:Spieren die eraan gaan, met als gevolg hartaanvallen enzo, ik weet dat het op bokt was maar het hoe en waarom weet ik niet meer.. zal wel iets met verkrampingen te maken hebben, ik geloof vooral bij oude paarden?
Maargoed zoals ik al zei, bij mij gaat het altijd goed dus

Kiieek schreef:Gewoon eerst de benen even afspoelen, en dan helemaal, zweetmes erover en klaar

heeeeeerlijk vinden ze het
love_plaisir schreef:Ik spuit meestal gewoon der benen af maar als het echt warm is spuit ik dr helemaal af en daarna zweetmesje eroverheen en dan gaat ze lkkr naar de wei, bak of stal.
Heb je daar geen tijd voor, kun je hem heerlijk nat in de wei in het zonnetje zetten.
En dan lekker de wei in en inderdaad een heerlijke "scrub-beurt" voor zijn vacht als hij in het zand gaat rollen.
Dan is hij ineens grijs/bruinig ipv warm donkerbruin.