Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Punz schreef:Kan heel goed hoor, dat maar een paard in een groep schimmel heeft en de rest niet. Heeft gewoon ook met de weerstand van een dier zelf te maken.
Maar goed, je kunt hier foto's ed plaatsen, maar uiteindelijk is het gewoon een dierenarts die jou kan vertellen wat er aan de hand is. Niet uitstellen dus wat mij betreft, maar gewoon even de Da erbij, zodat je gericht kunt gaan behandelen.
Vleddertje1 schreef:Natexia schreef:UPDATE:
Het gaat steeds slechter, het haarverlies heeft zich uitgebreid naar de hals, en daar is ze gewoon echt kaal aan het worden, ook in haar gezicht...
Al een dierenarts bij geweest?? Misschien een parasiet? Luis? Schimmel?
Vleddertje1 schreef:Oei dat ziet er idd niet goed uit...hopelijk snel de bloeduitslag...maar dan?? Bij cushing starten met medicatie en hopen dat het aanslaat? Maar nierschade lijkt me nog veel lastiger..waar komt dat dan vandaan he...
Heel veel sterkte!!
De eerste gedachtes waren allemaal onschuldige dingen, en dan dit.. Ik hoop dat je haar nog een fijne en pijn vrije tijd kan geven. Veel sterkte