Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xLiez schreef:Gooiske schreef:http://www.equicenter.nl/ heeft magazijnopruiming
Als je voor 14:30 besteld krijg je het alleen niet de volgende dag. Gister wat besteld maar nog geen code of pakket. Jammer, had mijn deken eigenlijk vandaag of morgen nodig.
xLiez schreef:xLiez schreef:
Als je voor 14:30 besteld krijg je het alleen niet de volgende dag. Gister wat besteld maar nog geen code of pakket. Jammer, had mijn deken eigenlijk vandaag of morgen nodig.
Hier kwam ik ook achter bij Divoza, vandaag de klantenservice gebeld en het blijkt dat het een week levertijd heeft. Dit lieten ze niet weten op de site of aan de telefoon toen ik de deken bestelde, daarbij zag en kreeg ik te horen dat het de volgende dag geleverd zou worden, niet netjes dus.
[/quote]
suikermeisje schreef:xLiez schreef:Hier kwam ik ook achter bij Divoza, vandaag de klantenservice gebeld en het blijkt dat het een week levertijd heeft. Dit lieten ze niet weten op de site of aan de telefoon toen ik de deken bestelde, daarbij zag en kreeg ik te horen dat het de volgende dag geleverd zou worden, niet netjes dus
Ik kreeg m ook idd! Yes![]()
Alleen van horsefitshop ng niks gehoord.
suikermeisje schreef:Van horsefitshop komt mijn deken waarschijnlijk vandaag. In het magazijn was die op en gingen ze dus bij EJ locaties kijken of ze hem hadden en dan zou ik hem morgen binnen krijgen. Werd netjes te woord gestaan en netjes uitgelegd. Van equicenter komt m'n bestelling vandaag binnen.
Jotoma schreef:Overigens vind ik het zelf bij dekens met zo'n hoge aanschafprijs het wel waard om bij een goeie winkel te kopen. Als er iets met je deken is kost het bij diverse winkels veel moeite om gebruik te kunnen maken van de garantie. Sites zoals Agradi, Horze en Divoza vind ik dus minder qua garantie. Paardendrogist en EJ helpen mij altijd erg goed.
novito schreef:suikermeisje schreef:Van horsefitshop komt mijn deken waarschijnlijk vandaag. In het magazijn was die op en gingen ze dus bij EJ locaties kijken of ze hem hadden en dan zou ik hem morgen binnen krijgen. Werd netjes te woord gestaan en netjes uitgelegd. Van equicenter komt m'n bestelling vandaag binnen.
Wanneer heb jij bij horsefitshop besteld en wat?