Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nathalie2302 schreef:Luca03 schreef:Hier ook de rambo gehad, is niet waterafstotend trouwens (die van ons was dat toch niet...). Wel sterke stof, maar m'n shetlander had m na 2 weken al gesloopt. Zij was ook een echte sloper en stond ook met een professionele sloper samen.
Ik had hetzelfde probleem als jij (zie hierboven). Ben jij nu voor een ander merk gegaan?
Luca03 schreef:Ik heb de merrie in kwestie niet meer. Ik heb nu een andere pony, ook een shetlander die ook echt een sloper is. De rambo's hebben ze helaas niet in zijn maat anders had ik er zo een nieuwe gekocht. Hij staat nu onder een master eczeem deken.

MelanieB schreef:Luca03 schreef:Ik heb de merrie in kwestie niet meer. Ik heb nu een andere pony, ook een shetlander die ook echt een sloper is. De rambo's hebben ze helaas niet in zijn maat anders had ik er zo een nieuwe gekocht. Hij staat nu onder een master eczeem deken.
Ze bestaan!
https://www.minihorseshop.nl/dekens/ecz ... titch.html
Wellicht ook nog in andere maten haha.
En hier vanaf 130
https://www.paardendrogist.nl/product/1 ... 234?v=True
misschien volgend jaar als ik meer opties heb qua huisvesting. 
cinniz123 schreef:Ik heb de rambo en ej gehad voor mn fjord ,de rambo ging snel de deur uit ivm bizar zweten.(maar geloof ook wel dat dit paard afhankelijk is)
De ej vond ik een fijne deken maar ondanks dat ik geen sloper had was hij wel ineens een rollade en gewoon in 3en gescheurd.denk dat ie op 1 of andere manier in zn singel is blijven hangen.
Toen genaaid en is de rest vh seizoen wel meegegaan.
Nu wilde ik deze ook weer voor mijn kleine pony maar hebben zijn maat niet dus overweeg de horsegear.
Fjordengek93 schreef:cinniz123 schreef:Ik heb de rambo en ej gehad voor mn fjord ,de rambo ging snel de deur uit ivm bizar zweten.(maar geloof ook wel dat dit paard afhankelijk is)
De ej vond ik een fijne deken maar ondanks dat ik geen sloper had was hij wel ineens een rollade en gewoon in 3en gescheurd.denk dat ie op 1 of andere manier in zn singel is blijven hangen.
Nu wilde ik deze ook weer voor mijn kleine pony maar hebben zijn maat niet dus overweeg de horsegear.
Welke maat gebruik jij?
cinniz123 schreef:Ik heb de rambo en ej gehad voor mn fjord ,de rambo ging snel de deur uit ivm bizar zweten.(maar geloof ook wel dat dit paard afhankelijk is)