Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik heb liever geen deken met kleine klipjes aan de voorkant, bij voorkeur een afgesloten sluiting (klitteband erover) of een sluiting zoals normaal aan de buiksingel zit.
grauwman schreef:Waarom wil je een sluiting zonder klipjes? Mijn jongste rommelt vaak met de sluitingen als er een klittenband flap overheen zit want daar kan je zo leuk aan trekkenNu ik een WUG model heb probeert hij het niet eens.
Olympia96 schreef:Ik heb nog een Bucas winterdeken liggen. Die lag op mijn merrie van 1.62 damespaardje-type. Het is zo'n koperkleurige/bruinige van een aantal jaren geleden. Hij past niet op mijn huidige merrie (model Gelderse tank), dus als je interesse hebt wil ik de exacte maat wel even voor je nakijken en als je nog meer interesse hebt, mag je 'm wel overnemen voor schappelijk prijsje. Hij ligt hier in de kast nu. Ik denk dat ik de 6.3 in de kast heb liggen.
Edit: deze dus. Hier was ie nog nieuw
[ [url=m/SfeuKa.jpg]Afbeelding[/url] ]
cobiie schreef:Ik ben misschien blond, maar als het enige wat je niet fijn vindt aan deze deken de hoeveelheid die "extra" achter zijn bibs hangt, kan je dan niet bij een handig persoon of bedrijf de deken daar een stuk laten inkorten?