rider schreef:Ik heb de winkel een mail gestuurd dus we zullen zien.
Ik heb toendertijd ook meteen Bucas gemaild, je hebt de badgenrs nodig Di in het etiket van de deken staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Smotz schreef:Hetzelfde heb ik gehad met mijn Select Turnout regendeken. 1 winter op gehad, laten wassen bij een wasserij, daarna spontaan geheel lek. Ook over de rug etc ging het door.
De deken was ook helemaal van blauw naar paars verkleurd (niet door het wassen, maar door de zon). De wasserij heeft de deken nog wel waterdicht behandelt, maar heeft niet geholpen. De stof is gewoon niet meer waterdicht.
Niet bij Bucas erachter aan gegaan, want de waterdicht garantie is een lastig iets als je hem hebt laten wassen. Toon maar eens aan dat het met het juiste spul is gedaan etc
Heb jij daar wel geluk mee gehad Knollentuin?
De Smartex winterdeken die ik al 7 jaar heb ik nog steeds waterdicht, ook ieder jaar gewassen. Dus heeft toch met een slechte batch materiaal te maken, maar duur grapje.
Ik heb daarom nu een Rambo Turnout gekocht, die is van ballistic nylon waar de Smartex ook van gemaakt is.

Deken zat niet meer goed schijnbaar, waarschijnlijk 3 tinkers onderling gestoeid.