Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dat helpt ontzettend tegen het schuren! Elke dag even, en dan vooral op de bovenkant een paar spuitjes equi shine, en tadaa
CMLotte schreef:Een tip met halsdekens tegen het schuren van de manen. Spuit er een kilo antiklit in. Dat helpt ontzettend tegen het schuren! Elke dag even, en dan vooral op de bovenkant een paar spuitjes equi shine, en tadaa
. Halsdeken met manen die heel zijn.
NatalieLot schreef:Mijn merrie is ook geschoren en heeft constant een hals op. Ook voor het scheren al. Het is erg belangrijk om ervoor te zorgen dat je paard het warm genoeg heeft als die geschoren is
Mijn paard heeft ook korte manen enigste probleem is dat ze naar voren en achteren vallen dus vandaag achterste stuk helemaal afgeknipt. Maar ze worden niet dunner van de hals
ik heb m overigens gewoon continue op, stalgebouw is wel minder koud dan buiten maar wel lekker fris. Overigens afgelopen weekend dag van tevoren geknot en zat allemaal nog perfect dag erna.