Betaalbare alternatieven voor Bucas?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:30

Odetje92 schreef:
Daphne__ schreef:
Nika heeft dekens met smalle borst :) Kwaliteit zal alleen wss niet in de buurt komen van Bucas. Maargoed prijs komt er ook niet bij in de buurt.

En de verdere pasvorm? Een smalle borst geeft niet de garantie dat die verder goed zit qua ruglengte en buik

Ik heb zelf een pony met normale borst en rechthoek model, dus geen ervaring mee. Zag alleen dat Nika ook dekens heeft voor smalle borst, dus dacht je kunt er even naar kijken, maar ervaring heb ik niet met de smalle borst dekens van Nika.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:31

violafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:32

nika niet duur en toch heel fijn! Bij mij gaan ze echt niet zomaar stuk.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:43

Ik zag net langskomen dat Horze deze week 20% korting heeft. Dochorse ook.
Ik heb nu toevallig niks nodig, maar dit zijn wel de momenten dat ik dekens koop.

Ik koop dus Horseware en Bucas maar let op koopjes; kortingsacties, eerste dag van de opruiming, oude modellen, resten, enz. De Paardendrogist heeft bv. vaak modellen in de winkel die in de opruiming aan 't eind van het seizoen met hoge korting verkocht worden.
Alle andere merken vallen tot nu toe tegen. Niet waterdicht, hangen scheef, singels gaan los, na 3 jaar 'af', enz.

felicity

Re: Betaalbare alternatieven voor Bucas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:50

Hier ook een waar Bucas heel goed op ligt.

Ik wilde ook een wat goedkopere deken dus ben gaan passen. Qhp, Hkm, Amigo en hh.
Lagen allemaal verschrikkelijk en regende giga in.
Ik heb toen dus ook maar een deken gekocht uit de goedkopere lijn van Bucas en die ligt ook weer super.
Mijn andere paard de hh opgeven die ik nieuw gekocht. Ding heeft het twee weken vol gehouden. En dan heb ik geen sloperds.
Dus omdat ik snel een deken nodig had. Langs Decatlon gereden en een staldeken mee genomen die ik dan mooi even onder een bucas regendeken kon doen.
En heel verrassend ligt deze deken ook super.

Dancyy

Re: Betaalbare alternatieven voor Bucas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:16

He, uit Grootegast zie ik, grappig!

Heb het hele topic niet gelezen, maar hier ligt naast Bucas Amigo en QHP goed. Al gebruik ik al een jaartje geen dekens meer.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:57

wwillemijn schreef:
Deze schijnen hetzelfde te werken als Bucas dekens

http://m.fedimax.de/item/323831

Ik heb de 'normale' van fedimax die goed liggen op paarden met een normale borst, maar ook de freedom versie, die is echt veel te breed, dus JUIST zeer geschikt voor brede paarden, nu los ik het op door er een handdoek voor te doen zodat het is opgevuld, anders klapt de sluiting helemaal naar binnen omdat mijn paarden te smalle borstkastjes hebben.