Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Amiigo schreef:d_fotografie schreef:ik rijd een beetje rond 12 uur, komt omdat mijn wedstrijden midden op de dag zijn en anders is het een te groot verschil van warmte, heb wel altijd 2x 1 liter flessen water bij me, 1 voor halverwege het rijden en de ander na het rijden over haar heen gooien, daarna lekker naar huis stappen en afspoelen
uuuuuh jij gaat op wedstrijd als het ruim 30 graden is??
En heb dus geen wekker nodig. Collie2008 schreef:AmoorM schreef:Off topic:
Desteny: Vanwaar die regel? Dat lijkt me echt helemaal niks.
Is bij veel stallen zo hoor. Bij mij ook 08:00uur - 22:00uur en weekend tot 17:00uur
Ik heb les afgezegd voor vanavond. Ga het mn paard en mezelf niet aan doen
d_fotografie schreef:Amiigo schreef:
uuuuuh jij gaat op wedstrijd als het ruim 30 graden is??
Ik heb mij 2 weken geleden ingeschreven en zo vroeg van te voren kun je het weer niet weten, dus ja

estherpitout schreef:Toch wel grappig om het verschil te zien. Ik woon in Florida en werk in de paarden. Het is hier vaak om 9 uur al zo een 30 graden. Met smiddags temperaturen richting de 40-45. Met hele hoge luchtvochtigheid.
En de paarden hier worden gewoon op ieder moment van de dag getraind. En niet een rustig stapritje, maar GP oefeningen. Ook wedstrijden worden hier gewoon verreden met de hitte.
Vind dat soms weleens sneu hoor, met die hitte.