Verschil 0 grams en 50 grams deken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:04

Ik snap zeker dat je wat extra warmte wil, maar is het dan niet makkelijk om voor een onderdeken van horseware te kiezen onder je Rhino regendeken. Die heb je in veel varianten, begint wel pas bij 100 grams, maar scheelt misschien wel flink in de kosten en heb je toch een warmer dekentje.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 22:09

Nicolle89 schreef:
Het is zo menselijk om te denken dat als een vacht nat is dat het dier het per definitie het koud heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen dekens en ik ben absoluut geen boomknuffelaar maar ik probeer je alleen uit te leggen dat af en toe een deken op voor het dier geen nut heeft, vaak zelfs averechts werkt en alleen voor jezelf omdat hij/zij dan droog is en dus voor je gevoel schoner. Maar ieder mens is vrij in wat zij of hij wilt doen met zijn dieren vanuit een eigen persoonlijke overtuiging het beste te doen, ik probeer alleen je visie te verbreden door de gevolgen van een deken uit te leggen. Wat je er mee doet moet je zelf weten.

Ga jij mij nou vertellen wat mijn gevoel is??? Ze hoeft niet schoon te zijn. Ze hoeft niet meer naar de keuring namelijk, inmiddels heeft ze genoeg premies.

Mijn beweegredenen om haar een deken op te doen hoef ik naar jou toe niet te verantwoorden. Ik vind het enorm irritant dat je zo off topic gaat.

Moonlight17 voor 10 euro heb ik een wollen deken. In de maat die mijn pony heeft heb ik nog geen onderdekens gevonden. Ze heeft onderlengte 130 als ik me niet vergis. Daarom maak ik zelf maar wat voor d'r.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:21

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 22:31

Die had ik nog niet gezien, dank je wel. Als 't met de wollen deken niks wordt kan ik altijd nog voor een liner kijken volgende winter :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:32