Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

gaat dat wel passen xs? Mijn tinker heeft voor 11 en achter 10.. dus ik denk voor haar de M? Maar ik bel wel even met de organisatie die ze verkoopt.
Maar gelukkig (in die geval, anders soort van jammer
) niet in de weide, maar in de paddock. Mijn paddock is nog best egaal, behalve als het echt super hard heeft geregend kan ze op een paar plekken wat diepere gaten maken, en dat zou ik dan afzetten. Voor als nog valt het allemaal mee meestal, en is mijn planning de boel glad te trekken eind middag als ze naar stal gaat, zodat het goed egaal kan opvriezen. En 1/3 van de paddock is bedekt met matten, dus daar is het sowieso gelijk. Ongelijke bodem is sowieso funest, maar gelukkig hebben we dat niet. Het gaat mij daarom echt vooral om de klompen waardoor ze ongelijk komt te staan... Mochten de maatregelen van ringen (strooien, harken etc) niet helpen, dan zal ik toch andere maatregelen moeten nemen (zoals bv op stal laten blijven). Maar hopelijk komt het niet zo ver