Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat een pijn in je portemonnee als dat gebeurt!
Citaat:de fleece van de Bucas dekens heeft een isolerende waarde van zo', 150 - 200 gram. Dat betekent dat de Select Stay Dry van 300 gram een isolerende waarde van 450 - 500 gram heeft. Samen met je bovendeken is dit 600 - 700 gram. Door de aluminium coating die je paard warmer houdt bij de kou komt er nog eens 100 - 150 gram bij. Dan zit je dus al op 800 - 850 gram. Hoger dan dat is eigenlijk niet meer verantwoord.

Nies_ schreef:Wat zij zeggen is sowieso onzin. De Power Turnout extra is namelijk nog 150 grams meer dan wat jij nu op hebt liggen. Volgens hun dus onverantwoord. Waarom zou Bucas zo'n deken maken? Ik zou jou adviseren om de 300 grams select met stay-dry er onder te steken, dan heb je hetzelfde op als mijn 24/7 buiten paard, maar geloof dat hij ook niet goed paste toch? Dan zou ik gewoon lekker voor Rambo kiezen.
Volgens hun beredenering zou mijn paard nu onder 700 grams staan. Dat is echt idioot.
Nies_ schreef:Jammer dat je door zulke onzin ontevreden klanten krijgt. De dekens zijn allemaal duur genoeg, dan mag er ook wel eerlijk verteld worden hoe het precies zit. Op die manier is er ook niemand teleurgesteld als de 600 grams deken.eigenlijk maar 150 grams blijkt te zijn en dus niet genoeg warmte biedt.
xLeoniee schreef:Dan bestel ik de hals! Zit nu alleen met een probleempje.. Heb op mn haflingermerrie een maat 195 deken liggen omdat ze vrij lang is. Nu is de vraag of een maat L te groot is, want deze hoort wel bij een 195 deken.. Ze heeft een dikke hals..