Welke deken met halve hals?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

edna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:48

Liselot

Re: Welke deken met halve hals?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 15:50

Die ziet er netjes uit edna, fijne prijs ook!
Is hij goed waterdicht?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:51

edna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:55

Liselot schreef:
Die ziet er netjes uit edna, fijne prijs ook!
Is hij goed waterdicht?

Ja, nooit problemen mee gehad!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:55

De rhino wug heeft een half halsje, en is persoonlijk een van mijn favoriete dekens qua pasvorm en kwaliteit. Weet niet of hij past binnen je budget maar misschien is er tweedehands iets te vinden?

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:01

En al wat gevonden?

Ik kwam toevallig op dit topic en wilde je er even op wijzen dat de Amigo Wug nu in de aanbieding is bij EJ, medium is nu 130 euro. Iets boven budget, maar naar mijn mening is hij het zeker waard.

Die van mij staat hier nu net geschoren onder en is altijd lekker warm, op gure dagen gooi ik er een Rambo liner onder.

Ik heb ook een Nika met halve hals, ook een fijne deken vind ik zeker gezien de prijs. Deze ligt wel echt minder mooi dan de Amigo. Hij is ook dikker dan de Amigo maar ze is er minder warm onder.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:01

Ik heb ook van de week de Amigo Wug gekocht bij EJ, met de 20% korting. Volgens mij hebben ze de korting nu niet meer, maar Divoza wel zag ik!

De deken ligt super op mijn paard, hele mooie pasvorm. Ik ben er enorm tevreden over!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 02:10

Disco heeft voornamelijk Nika's op en ben er super tevreden over!! Vooral die met halve hals hebben een goede pasvorm voor hem. Heb ook een Harry's Horse zonder hals vorig jaar gunstig op de kop kunnen tikken en zins een paar dagen nu een QHP met halve hals erop (wederom een mooi kansje), die zit bij de borst wat anders/ raarder als de Nika maar kan er nog niet veel over zeggen.

Heb nog een oude Nika van Dis, niet de mooiste meer (aantal seizoenen mee gegaan en hij is echt veel gedragen), halve hals en het is de fijnste deken die ik heb voor hem. :j Jammer dat ik de Nika dekens van maat 195 niet meer heb (hij is gegroeid naar 205), die heb ik door verkocht anders had je zo kunnen passen. Maar ik vind het echt fijne dekens die van Nika!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 07:34

De dekens met halve hals van HORZE zijn super, mooie pasvorm en écht goed waterdicht. Zal Uris goed passen in maat 195.

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:42

Ik zweer bij Horseware de Rhino wug... Zodra er bij mij een goedkoper exemplaar vervangen moet worden komt er alleen nog een Horseware wug.. Sluit perfect aan, handig borst sluit systeem, kunnen liners onder om hem te upgrade.. Wind en waterdicht ..bijzonder tevreden ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 19:53

Ik vind de wug ook geweldig van rhino.
Enige nadeel vind ik dan wel weer de borstsluiting omdat die niet stelbaar is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:33

Ik zoek meer fijne halve hals merken.

Had van mijn rhino wug een maat groter gepast,maar dan hangt het bilriempje echt op de hakken van mijn pony. Dat vind ik niks als hij gaat rollen ofzo...en zonder riempje waait ie misschien op.

Nu zag ik oa Nika (uitverkocht in maat 185)
HH thor highneck
Horze avalanche

Pony is kort, maar wel fors gebouwd. Beetje barok. Dus net als bv de haflingers,fjorden wel wat steviger...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 01:14

Ben voor een nika en een tweedehands horze gegaan, ben er erg benieuwd naar..