)Ik was overigens ook mijn dekens niet, ook omdat ik bang ben dat ze dan niet meer waterdicht zijn. Ik heb nu toevallig bij een bestelling gratis spul van bucas gekregen dus dat kan ik is proberen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Nouvel schreef:Als Bucas goed ligt op jouw paard en je bent er heel tevreden over zou ik weer voor Bucas gaan, dan voorkom je dat je iets koopt dat misschien minder goed past.
Ik ben zelf erg tevreden over de Horseware en Dominick dekens.
Dominick vooral qua pasvorm en rambo vooral voor de scheurvastheid en waterdichtheid.
Nouvel schreef:dat is waar!![]()
ik vind het liner systeem van horseware ook wel heel handig inderdaad, je kunt zo aan alle kanten wisselen en aanpassen en dekens wisselen als ze erg nat zijn geworden een keertje.
ik heb een aantal verschillende diktes buitendekens en liners en zo kun je alle kanten op!
haha zie net in de productomschrijving dat deze Bucas deken geschikt is voor het Liner systeem josie schreef:Horseware Liner past niet mooi onder een Bucas deken.
Voorzijde kan nat worden omdat deze hoger sluit dan de buitendeken en achter zit het bilkoort ook hoger waardoor de clips ook hoger komen te zitten en de liner niet meer netjes komt te zitten.
DaraBariton schreef:Ik heb de horze deken waar jij het over hebt. Prima deken waar ook nog dikke stal of onderdekens onder kunnen. Pasvorm is goed, zelfs op mijn brede fries. De loopsplitten zijn ook naar voren geplaatst waardoor hij beter past.Nika begin ik niet meer aan! Dan vind ik horze beter. Ik heb ook twee horseware wug dekens en daar ben ik ook tevreden over.
bucas vind ik zelf niet eens erg fijn liggen, bij de dikke nek van mijn fries trekt hij er en dat verplaatst zich door naar achteren. Bovendien hing hij vaak schuin ondanks een goede maat. HH dekens lekken snel door. Van horze hoor ik wel goede berichten maar geen idee hoelang ze mee gaan. Of je gaat gelijk voor een dure die langer mee gaat of je kan volgend jaar weer om een nieuwe, dan ben je net zo nat :p Wesco schreef:Een deken met halve hals daar gaan de manen van kapot. Kijkk eens naar Fedimaxdekens. Die hebben een hoog denier en een hoog waterkolom. Dat is wel fijn als paarden veel buiten staan.
zij staat alleen maar onder halve hals dekens omdat ze anders veranderd in een monster (heeft paar jaar geleden schoftwondje gehad) 

als het weer straks guurder wordt, lijkt het me heerlijk.Wesco schreef:Een deken met halve hals daar gaan de manen van kapot. Kijkk eens naar Fedimaxdekens. Die hebben een hoog denier en een hoog waterkolom. Dat is wel fijn als paarden veel buiten staan.