caroline_max schreef:Als ik in de webshop het kennismakingspakket bekijk staat daar helemaal niet bij hoeveel ml er per verpakking in zit. Weet een van jullie dat?
500 ml van ieder product
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Allemaal goed en aardig, ik wil precies weten wat er in zit, net als de vorige keer, toen reageerde ik ook op een, blijkbaar, extreem goed werkend middel. Aangezien ik er eentje heb die zowel excemer alsook allergisch voor veel ruikende stoffen is, paard klapt meteen dicht bij sterk ruikende stoffen(bvb bremsebremse). Helaas gaat het geheim van ingrediënten boven het welzijn van een paard, ze vertikken het om info te geven, ik blijf wel met parfumvrije baby olie en speciaal voer bezig.
spicegirl schreef:wees blij dat er "weer een nieuw middeltje "komt .![]()
de huidige werken niet echt,
en zeker niet bij alle paarden en pony's.
wees blij dat er iemand moeite wil doen, om een oplossing te zoeken..
myk_en_shant schreef:Ik heb met m'n eczemer ook meegedaan met de test, dit spul werkt echt goed.
Smeren en dezelfde dag zie je al verbetering, de jeuk is vrijwel direct weg en de huid zie je na een dag smeren al rustig worden. Na twee dagen zie je duidelijk dat de huid aan het genezen is en binnen een week zie je nieuwe haartjes te voorschijn komen.
Bigone het is natuurlijk logisch dat ze het geheim van de smid niet prijs geven.
De concurrentie in een goed middel voor eczeem is moordend.
Weet je ook precies waar je paard allergisch voor is, als je dit weet dan zou je een lijst met stoffen naar bokker Pottegieter kunnen sturen en haar vragen of deze erin zitten. Dan kan zij aangeven of dit product geschikt is voor je paard.
Maar als jij dit niet weet, misschien willen ze wel meewerken in het testen op je paard.
Misschien willen ze wel een aantal ml naar je toesturenom te proberen.
Maar als je gelijk de kont tegen de krib aangooit zullen ze je niet willen helpen.
spicegirl schreef:@nivada - " Het is toch niet heel vreemd dat we sceptisch zijn tegen 'weer' een nieuw middeltje? "...
dat klinkt niet blij.
en waar haal jij het vandaan, dat niet alle huidige middeltjes werken bij mijn paard ??
hoe weet jij, wat en hoeveel ik gebruikt heb dan ?
ik heb het totaal niet over mezelf gehad, ik had het over het algemeen.
aangezien het nog bij veel paarden en pony's een probleem is, mag ik aannemen , dat het wondermiddel nog niet is uitgevonden..