Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TrIjNiE__ schreef:Dat moet ik dan ook maar eens tegen de eigenaresse van mijn verzorgpaarden zeggen! Daar staat er ook eentje te schuren! BedanktIk ga even uierzalf bestellen
VickyS schreef:TrIjNiE__ schreef:Dat moet ik dan ook maar eens tegen de eigenaresse van mijn verzorgpaarden zeggen! Daar staat er ook eentje te schuren! BedanktIk ga even uierzalf bestellen
Let wel op.Sammy was nog niet aan het schuren toen ik ermee begon.
Dus als je verzorgpaard het nu wel al doet,zal dit nog een tijdje aanhouden omdat die al met het speeksel van die mugjes in aanraking is geweest.
VickyS schreef:Ik weet natuurlijk ook niet of dit mengsel van uiercrème en deetspray bij alle paarden/pony's zal helpen.
Wel even ter verduidelijking,uiercrème is niet hetzelfde als uierzalf.Zalf is veel vettiger.Hiermee dus wel opletten in de volle zon.
VickyS schreef:Uierzalf is veel dikker van structuur en ik vind het moeilijker om het overal tussen de manen te krijgen.
Daarom gebruik ik de crème,rijkelijk gesmeerd en ingemasseerd.Mijn pony staat ook 24/7 buiten.Hij heeft schaduwplaatsen maar staat ook regelmatig in de zon.Vandaar mijn persoonlijke keuze voor de crème.