Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmee_2001 schreef:Sorry dat ik het hier plaats maar vind het niet nodig een heel leuk topic te maken voor mijn vraag
Mijn paard staat dag en nacht buiten nu maar het is best een open wei maar nast de wei zitten kassen ( er echt naast zit alleen slootje tussen ) maar is het veilig om hem buiten te laten staan
JasmijnJoy schreef:esmee_2001 schreef:Sorry dat ik het hier plaats maar vind het niet nodig een heel leuk topic te maken voor mijn vraag
Mijn paard staat dag en nacht buiten nu maar het is best een open wei maar nast de wei zitten kassen ( er echt naast zit alleen slootje tussen ) maar is het veilig om hem buiten te laten staan
Ja, het lijkt me best wel vielig. Er zijn kassen zoals je aangeeft. Die zullen wel een bliksemafleider hebben. En anders zijn dei toch hoger. Het slootje zal denk ik niet zo heel veel uitmaken.
En weetje, als het gebeurt kan je er toch niet veel aan doen.
Maar het zal niet zo snel gebeuren.
Donderwolkje schreef:Waarom geen stroom op de omheining?
Wij hebben een hengst buiten staan die sowieso buiten blijft, dus stroom gaat niet van het draad af...
Cowgirl schreef:Gewoon lekker buiten.
Ik denk dat ik eerder een ongeluk op de weg krijg dan dat mijn paard getroffen word door de bliksem.
Daarnaast is het veel te bnauwd in een stal en is een buitje lekker verfrissend.
Wij hebben een hengst buiten staan die sowieso buiten blijft, dus stroom gaat niet van het draad af...
esmee_2001 schreef:JasmijnJoy schreef:Ja, het lijkt me best wel vielig. Er zijn kassen zoals je aangeeft. Die zullen wel een bliksemafleider hebben. En anders zijn dei toch hoger. Het slootje zal denk ik niet zo heel veel uitmaken.
En weetje, als het gebeurt kan je er toch niet veel aan doen.
Maar het zal niet zo snel gebeuren.
Okee fijn dat ze gelukkig lekker buiten kunnen blijven staan maar als mijn stalgenootjes paarden op stal willen hebben dan gaat ie toch op stal
Cayenne schreef:Cowgirl schreef:Gewoon lekker buiten.
Ik denk dat ik eerder een ongeluk op de weg krijg dan dat mijn paard getroffen word door de bliksem.
Daarnaast is het veel te bnauwd in een stal en is een buitje lekker verfrissend.
Dat dacht een vriendin van mij ook, tot jaren geleden haar Sultan werd geraakt door de bliksem terwijl hij buiten stond. Op slag dood. De striemen stonden erin.
Was geen fijn gezichtZe wordt nu ook helemaal panisch wanneer er onweer is voorspeld.
Donderwolkje schreef:Kan iemand dit misschien nog uitleggen?
Ik sta op dezelfde stal als Dribbelkont, dus op zich wel interessant om te weten voirdat we voir vanavond een keuze maken