Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VivaLaVida schreef:Bij mij in de stal is het altijd een lekkere temp. Als dat niet zo zou zijn dat zou ik een sproeier in de wei zetten of iets dergelijks. Ik vind dat je dat je paard verplicht bent.

Ginger0410 schreef:'s Avonds gaan ze altijd op stal.
Helaas dus geen beschutting in de wei.
Mijn paardje is (tot nu toe) nog niet verbrand (voorgaande jaren).
Haar stal is een broeikas dus of dat beter is overdag....
Vind het gewoon zo moeilijk, waar doe je nou goed aan?
Ze hebben voldoende water in de wei (drinkbakken).
ee_f_ schreef:Ginger0410 schreef:'s Avonds gaan ze altijd op stal.
Helaas dus geen beschutting in de wei.
Mijn paardje is (tot nu toe) nog niet verbrand (voorgaande jaren).
Haar stal is een broeikas dus of dat beter is overdag....
Vind het gewoon zo moeilijk, waar doe je nou goed aan?
Ze hebben voldoende water in de wei (drinkbakken).
Parasol in het weiland zetten?
petraaken schreef:Er zullen misschien wel delen van Nederland en België zo warm worden (hoewel ik ook iets heb van eerst zien en dan geloven). Zo is het vandaag al meer bewolkt aan de west kant van België dan dat we zon gezien hebben en die beloofde 25 à26 graden is hier echt niet aanwezig (amper 20). Zo voorspelden ze vorige week dat we veel regen gingen hebben. Nou op een druppel of 20 na een gisteren een ienieminie buitje hebben we echt niet regen gehad. Dus ja veel hangt af van waar je woont.
ee_f_ schreef:Citaat:wow! dat vind ik echt een goed idee!
kan toch gewoon? of ben ik nu dom?
als je paard bij de parasol in de buurt durft te komen lijkt het me wel toch ?
hij zal vast niet omwaaien of iets

petraaken schreef:Er zullen misschien wel delen van Nederland en België zo warm worden (hoewel ik ook iets heb van eerst zien en dan geloven). Zo is het vandaag al meer bewolkt aan de west kant van België dan dat we zon gezien hebben en die beloofde 25 à26 graden is hier echt niet aanwezig (amper 20). Zo voorspelden ze vorige week dat we veel regen gingen hebben. Nou op een druppel of 20 na een gisteren een ienieminie buitje hebben we echt niet regen gehad. Dus ja veel hangt af van waar je woont.

Misschien in de vooravond nog even pony wassen zodat hij lekker koel aan zijn nacht kan beginnen.
Hij geniet in elk geval van het zonnetje, paar weken geleden werd het ook dik in de 20 graden en heeft hij geen enkele keer in de schaduw willen staan (wel in mijn zon terwijl ik probeer te bruinen natuurlijk
).